Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
home drive caiway niet meer te connecten
|
|
Highway |
Geplaatst op 16 September 2015, 19:03
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Sinds vandaag valt het me op dat ik niet meer via FTP kan verbinden met home.cayway.nl. Recent heb ik een nieuw ip adres gekregen door het updaten van de firmware van de router. Om uit te sluiten dat het aan de instellingen van de router ligt, hier en daar wat veranderd zonder resultaat. Zou het ip adres liggen? Of zijn er meer mensen die niet meer bij hun home drive kunnen komen? |
|
|
Adios |
Geplaatst op 16 September 2015, 19:37
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Wat is een home drive ? |
|
|
Highway |
Geplaatst op 16 September 2015, 19:52
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Nah bij caiway noemen ze het webruimte of eigen homepage. eigen homepage pdf |
|
|
Highway |
Geplaatst op 16 September 2015, 22:35
|
De websites die gebruikers op home.caiway.nl hebben staan werken wel gewoon. Deze bijvoorbeeld: http://home.caiway.nl/~atlm60/ Het probleem is dat je niet met de server caiway kunt verbinden om je website bij te werken. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 17 September 2015, 09:55
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ach, zolang de website van Optimizer maar goed werkt, met alle stuntaanbiedingen |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 17 September 2015, 13:05
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Via deze manier kun je onder andere inloggen op de webserver: ftp://gebruikersnaam:wachtwoord@home.caiway.nl Wij hebben het op de helpdesk getest en hier werkt alles perfect! Als u bovenstaande invult, lukt het dan wel om in te loggen op onze webruimte? Mocht dit niet lukken, lukt het dan wel om met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen op de caiway webmail? Wij horen het graag! Met vriendelijke groet, Jan Caiway Webcare Team Caiway Webcare Team
|
|
|
Highway |
Geplaatst op 17 September 2015, 13:19
|
Met webmail geen enkele moeite. De instellingen voor de caiway webruimte zijn in een ftp en webdrive programma opgeslagen en hebben tot voor kort altijd gewerkt. Opnieuw testen met de mij bekende gegevens levert niets op. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 18 September 2015, 10:30
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Beste Highway, Vervelend dat het nog steeds niet werkt! Welke software gebruik je precies? En lukt het wel om in je directory te komen door ftp://gebruikersnaam:wachtwoord@home.caiway.nl in te vullen in een browser? We horen het wederom graag! Met vriendelijke groet, Timo Caiway Webcare Team |
|
|
Highway |
Geplaatst op 18 September 2015, 16:36
|
Quote Caiway Webcare schreef: En lukt het wel om in je directory te komen door ftp://gebruikersnaam:wachtwoord@home.caiway.nl in te vullen in een browser? Nee dat heb ik geprobeerd maar dat lukt ook niet. Ik zie maar 2 mogelijke oorzaken. - ip adres zit bij caiway in de firewall, lijkt me vreemd maar niets is onmogelijk. - probleem zit bij mij na upgrade firmware router. (tevens ander ip adres van caiway toegewezen gekregen) Gebruikte software: - South River Webdrive (maakt een netwerkdrive aan van een FTP verbinding) - Total Commander |
|
|
Highway |
Geplaatst op 18 September 2015, 17:05
|
Yep. Maar alle andere netwerkverbindingen gaan wel goed. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'home drive caiway niet meer te connecten', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Toon niet aan de praat | Hardware instellingen | : 1 | 19 Oct 2024 |
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie