Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Lollipop al op 21 procent van alle Android toestellen
|
|
breaker |
Geplaatst op 21 September 2015, 17:35
|
Activiteit » Schiedam » Alles-in-1 G250 Berichten: 174 Lid sinds: 02 Mar 2012 |
Op de Apple store waar je Caiway app kan vinden staat deze tekst "De dienst Multiscreen TV is in ontwikkeling en kan zonder opgave van reden door Caiway inhoudelijk, technisch of anderszins gewijzigd en zelfs beƫindigd worden." Gelukkig werkt de app ook niet bij IOS 9. Ik durf voor 100% te zeggen dat binnenkort de app op IOS9 doet en dat Caiway de klanten die Android hebben in de kou laten zitten. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 21 September 2015, 19:10
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Misschien dat Caiway de ondersteuning van Android gaat staken? Een voorbode |
|
|
breaker |
Geplaatst op 22 September 2015, 18:48
|
Ik heb eigenlijk geen vertrouwen meer in Caiway. Ze beloven van alles maar ik zie nog steeds niks van een werkende app. Google heeft in Juni 2014 aangekondigd dat in Android 5 geen ondersteuning meer biedt voor Dalvik. We zijn meer dan een jaar verder Caiway heeft gewoon liggen slapen of wil niks doen. Ik denk het 2e. Dalvik wordt in Android gebruikt om applicaties uit te voeren dit wordt ondersteund in Android 4 of lager,. Dit is vervangen door ART(Android Run Time). Deze app zal ook op de volgend Android werken omdat die ook ART ondersteund. Wat Caiway alleen hoeft te doen een app te maken die ART ondersteund dat is helemaal niet moeilijk als ik kijk naar andere apps. Die wel snel geschikt zijn gemaakt voor Android 5. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 30 September 2015, 14:18
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Nu is IOS ook wel veel fijner als Android hoor. Ik vind Android zo druk en rommelig |
|
|
Migow |
Geplaatst op 30 September 2015, 15:10
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Jouw mening HDR maar daar denkt 70% anders over Maar het blijft gewoon een feit dat dit zooooo lang duurt dat je echt denkt pfffffffffff de ontwikkelaar is zeker een parttimer die 1 uur in de maand er aandacht aan besteed |
|
|
Adios |
Geplaatst op 30 September 2015, 17:45
|
Joh, zo komt Android 6 en dan is Caiway weer helemaal van slag |
|
|
Migow |
Geplaatst op 30 September 2015, 17:48
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Van slag?? Hebben ze hun volgende woordje wel weer klaar haha. We zijn er mee bezig of het heeft onze aandacht. |
|
|
breaker |
Geplaatst op 30 September 2015, 19:41
|
Dit plaatste ik een paar weken geleden op de Facebook pagina van Caiway. " Dit hoor ik nou iets meer dan een jaar. We zijn er mee bezig. Maar wel een update kunnen geven aan de Apple app maar geen update aan Android. Ik krijg het sterk vermoeden dat Caiway hier nog steeds niks mee heeft gedaan." "Klopt dat dit al een lange tijd word gezegd. Caiway is bezig met Android. Door omstandigheden is Android een lastiger probleem als die van Apple." Hier wordt je niet echt wijzer van. Volgens mij krijgen hun de opdracht om dit te blijven melden dat ze er mee bezig zijn. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 30 September 2015, 22:19
|
Logisch toch. Ze kunnen moeilijk zeggen. We hebben het niet onder de knie, duurt nog wel twee jaar |
|
|
Migow |
Geplaatst op 02 October 2015, 14:55
|
hahaha ik lees op twitter als antwoord op vele vragen over lollipop Binnenkort en hou twitter in de gaten. Het begrip BINNENKORT zou ik echt nu wel eens willen weten hoe ze dat bij CAIWAY definiƫren. Je ligt toch echt in een deuk van het lachen haha |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lollipop al op 21 procent van alle Android toestellen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 1 | 15 Sep 2023 |
Alle herhalingen worden opgenomen als je een serie opneemt | Digitale radio en televisie, tips & truuks | : 2 | 14 Sep 2022 |
NPO 2 Extra HD bij alle providers behalve Delta/Caiway | Interactieve TV, Pay Per Event | : 4 | 26 Mar 2021 |
Alle regionalen in HD volgens stichting regionale publieke omroepen | Interactieve TV, Pay Per Event | : 7 | 02 May 2020 |
Spamfilter blokkeert alle e-mails aan Caiway / Kabelfoon | Storing | : 1 | 18 Sep 2019 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie