Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)
Bordewolf

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

Roberto schreef:

Ik las net dat sinds vandaag 87% van de Nederlandse huishoudens RTLZ kunnen ontvangen. Snap dat RTLZ de hoofdprijs vroeg in het begin maar Caiway kan nu toch niet meer achterblijven??

Caiway is er nog iets van een update???

Kijk persoonlijk erg naar deze zender uit op de kabel.

** Mijn gevoel zegt me Bordewolf dat je in Twente op de Coax niet gelijk getrokken gaat worden met de rest qua Caiway tv-kabel aanbod. **
[url]
http://www.mediamagazine.nl/rtl-z-nu-ook-beschikbaar-bij-canal-digitaal/[/url]


Hi Roberto,

Dank voor uw bericht en vragen.
Betreffende RTLZ zijn we nog mee in gesprek. Caiway wil graag het maximale uit deze gesprekken halen. We komen hier binnenkort met een update over.

Daarnaast las ik ook een bericht dat u niet verwacht dat de pakketten en de zenders gelijkgetrokken gaan worden in bijvoorbeeld Twente of andere regio's. Caiway is aan het inventariseren wat mogelijk, haalbaar en wenselijk is. Eind 2015 hebben wij een hele grote post geplaatst met een aantal zaken. Natuurlijk komen we daar binnenkort ook mee met berichtgeving. We gaan zoals beloofd 2016 een hoop glimlachen op gezichten brengen, maar wacht nog héél even af Smile

Groet,

Jan
Caiway Webcare Team


Gevonden. Hier staat het wel degelijk. Destojds was Caiway bezig met een inventarisatie voor uniformering van alle COAX pakketten. Webcare graag een update en ook over de glaspakketten voor Twente.. Komt er een goed overstappakket? Een hoop glimlachen lees ik, dat zijn er tot nu toe niet veel en BINNENkort berichtgeving. Kom maar op!
 
Adios
Een uitdaging voor wat? De glimlachbrieven te bezorgen?
 
Bordewolf

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Mij lijkt Twente een mooie uitdaging. Heb je nog een slaapplek voor me?

Ga je namens Caiway de mensen hier informeren wat er met ons COAX-pakket gebeurt en of er een overstappakket komt?

Dat kan Webcare hier toch zelf wel doen lijkt me, daar heeft Twente jou niet voor nodig.
 
Bordewolf
Optimizer, ik ben niet negatief maar ben wel net als de vele Twentenaren (en ik spreek echt wel namens Twente) niet heel gelukkig over de overstap naar Caiway en het feit dat we tot deze club zijn veroordeeld.
We hadden het goed bij Ziggo, we hebben niet gevraagd om deze move, maar toch hebben anderen voor ons besloten dat het zo moest.

In Twente heerst nog steeds woede en verbolgenheid. Het liefst gaat men uit protest weg bij Caiway, maar goede alternatieven met snel internet zijn er niet (hooguit Fiber en Solcon, maar ik zal je voor vandaag de prijs vergelijkingen besparen).
Caiway doet verder niets om zijn imago nu eens echt op te poetsen.

Wat steekt is dat we met het verlies van Ziggo ook van alle vooruitgang verstoken zijn. Ik lepel maar even op:
- Premium zenders zijn bij Ziggo allemaal in HD op COAX (en dat was al zo bij overgang)
- Ziggo heeft 10 tot 15 meer HD zenders, Caiway levert zelf in zijn "eigen ???" gebied ook meer HD zenders.
- Buiten de deur kijken via de Horizon app/Multiscreen is niet mogelijk bij vele andere providers geen enkel probleem.
- Ziggo heeft recentelijk de internetsnelheid van zijn abonnementen weer verhoogd

Feit is ook, dat waren we bij Ziggo gebleven, we nog steeds in het abonnement zouden zitten wat we hadden bij Ziggo. Ziggo heeft de bestaande abonnementen wel verhoogd, maar niet meer dan Caiway heeft gedaan.

Wat ik bewust niet steeds wil is terugkijken, maar ik wil hiermee wel aangeven dat bij alle Twentenaren zoiets leeft: nog liever gisteren dan vandaag Ziggo terug, en helaas zonder enige uitzondering.
Caiway staat er (ook al zegt men dat zelf van wel, maar ja dat is alleen commercieel aantrekkelijk om te doen) gewoon niet goed op in Twente.
Vanaf het eerste moment probeerden ze ons al duurdere abonnementen aan te smeren, huur van smartcards, betalen voor nieuwsgroepen en virusscanners etc. Dat heeft al veel kwaad bloed gezet.

Nu zijn we anderhalf jaar verder en de situatie is gewoon niet verbeterd. Caiway doet er werkelijk niets aan om ons COAXpakket nu eindelijk eens naar deze tijd te brengen.
Ok enige nuance: onze internetsnelheid is verhoogd.
Iedere ex-Ziggo klant weet echter wat Ziggo wel deed en ziet nu hoe Caiway acteert.... en hoewel je dat niet wil ga je toch vergelijken.
De Aldi-cola is ook niet te zuipen, maar dat kun je alleen weten als je het alternatief Coca Cola of Pepsi kent.

Als klap op de vuurpijl is bij iedereen een glasvezellijn naar binnen geschoten waar we ook niets mee kunnen. Er is gewoon geen goed overstappakket voor ons en er wordt ook door Caiway niet nagedacht hoe dit te realiseren.
Realiseer je ook dat de grieven die ik hierboven typ dan als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Wanneer ik met mijn goede gedrag dan vraag aan Webcare begin dit jaar hoe het er voor staat dan krijgen we als antwoord dat men er wel mee bezig is en dat we een grote glimlach gaan krijgen (tenminste de meesten)
Ik zie hem nog niet, en het is wel zo netjes dat Caiway eens gaat reageren hier over wat er dan wel of niet in de pen zit.

Verder nog even aantekenen dat ik dus niet negatief ben over wat men WEL levert want dat is stabiel. Maar ben het beu dat Caiway iets overneemt en het verdomd om te onderhouden en ons laat stikken verder.
Vraag het maar na in Twente: een ieder wil met hangende pootjes terug naar Ziggo en ja, daar is ook niet alles beter, maar daar hadden we alles goed voor elkaar en dat is tenminste een organisatie die met de tijd mee ging en in elk geval goed nadacht wat men richting de klanten doet.

En NEE, Caiway is geen Ziggo. Dat verlang ik ook niet. Dat het wellicht allemaal iets langer duurt voor er iets voor elkaar komt, prima, maar aan het lijntje houden heb ik een gloeiende hekel aan.
En misschien zijn er onbedoeld verwachtingen geschapen, ook prima, meldt dat dan, dan weten we dat wat ik al schreef Caiway niet genegen is om in Twente de boel op te schalen.

Heb nu echt voor de laatste keer mijn grieven opgeschreven en geprobeerd te verwoorden wat er onderhuids leeft in Twente. Zoals ik al eerder deze week schreef wil ik me niet meer herhalen en blijven hangen in het negatieve.
Caiway is echt geen slechte provider, maar betere communicatie en een beter beleid en aandacht voor de klant zou heel fijn zijn.
Gewijzigd door Bordewolf op 24 June 2016, 15:21
 
Caiway Webcare

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

Roberto schreef:

Ik las net dat sinds vandaag 87% van de Nederlandse huishoudens RTLZ kunnen ontvangen. Snap dat RTLZ de hoofdprijs vroeg in het begin maar Caiway kan nu toch niet meer achterblijven??

Caiway is er nog iets van een update???

Kijk persoonlijk erg naar deze zender uit op de kabel.

** Mijn gevoel zegt me Bordewolf dat je in Twente op de Coax niet gelijk getrokken gaat worden met de rest qua Caiway tv-kabel aanbod. **
[url]
http://www.mediamagazine.nl/rtl-z-nu-ook-beschikbaar-bij-canal-digitaal/[/url]


Hi Roberto,

Dank voor uw bericht en vragen.
Betreffende RTLZ zijn we nog mee in gesprek. Caiway wil graag het maximale uit deze gesprekken halen. We komen hier binnenkort met een update over.

Daarnaast las ik ook een bericht dat u niet verwacht dat de pakketten en de zenders gelijkgetrokken gaan worden in bijvoorbeeld Twente of andere regio's. Caiway is aan het inventariseren wat mogelijk, haalbaar en wenselijk is. Eind 2015 hebben wij een hele grote post geplaatst met een aantal zaken. Natuurlijk komen we daar binnenkort ook mee met berichtgeving. We gaan zoals beloofd 2016 een hoop glimlachen op gezichten brengen, maar wacht nog héél even af Smile

Groet,

Jan
Caiway Webcare Team


Gevonden. Hier staat het wel degelijk. Destojds was Caiway bezig met een inventarisatie voor uniformering van alle COAX pakketten. Webcare graag een update en ook over de glaspakketten voor Twente.. Komt er een goed overstappakket? Een hoop glimlachen lees ik, dat zijn er tot nu toe niet veel en BINNENkort berichtgeving. Kom maar op!


Beste Bordewolf,

Ik zal op het andere bericht straks reageren. Wat bedoel je precies met een goed overstappakket? Wij hebben momenteel een lopende actie voor alle nieuwe glasvezelklanten, hierbij
krijg je bij de pakketten 6 maanden korting. Kun je in een PB je postcode en huisnummer sturen? Kan ik voor je nagaan of dit ook voor jou van toepassing is! Als dit niet is wat je zoekt dan hoor ik graag wat je zelf in gedachten hebt, kunnen we wellicht samen kijken wat het beste is in jou situatie.

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team
 
Bordewolf
Jeanine, je hebt een PB
 
Highway
Nou ik had eigenlijk wel een leuke aanbieding verwacht als forum eigenaar / beheerder. Dus als Bordewolf wat moois krijgt wordt ik jaloers. Aan de andere kant als gewone klant kun je ook lekker objectief blijven.
Wink
 
Bordewolf
Caiway Webcare komt hier nog met een reactie op mijn schrijven (tenminste Jeanine schreef dat ze er op zou reageren op dit forum).
Ik heb via PB de situatie uitgelegd waarin (een deel van) Twente zit wat betreft de glaspakketten en even een rekenvoorbeeld gedaan van mijn eigen situatie.

Ik kan me voorstellen dat van die 700000 er ook genoeg zijn die moeiteloos overstappen omdat men geen extra smartcards heeft, geen entone willen en geen nieuwsgroepen gebruikt.
Dus voor iedereen en alles praten doe ik ook niet. Maar ik denk dat de meeste gezinnen wel smartcards hebben, ook zitten met het feit dat COAX niet alle HD zenders heeft en dus een entone zou moeten aanschaffen om deze wel te krijgen en ook nieuwsgroepen gebruikt.

Maar op dit punt zou men ook kunnen reageren via het forum omdat het hier ook om een generiek probleem gaat, dat overigens in Twente nog harder speelt door de gratis smartcards en nieuwsgroepen die we bij COAX wel hebben en op glas niet en bovendien een entone/Kamai moeten huren om WEL de HD zenders te krijgen (zowel die we niet in de basis en extra paketten van COAX hebben als de premium zenders).
Ook uitgelegd dat een loei van een korting de eerste 6 maanden leuk is, maar dat op de lange termijn de maandlasten te ver omhoog gaan. Ik wil best 2 of 3 euro meer betalen, maar niet 10 tot 15.

En Optimizer: ik deel de pakketten niet in, wil dat ook niet. Ik wil wel begrip. Het probleem zit aan twee kanten, geen update aan de kant van de COAX, mocht dit niet komen dan kunnen we niet gemakkelijk naar glas.
Het is aan Caiway aan welke kant of kanten ze de oplossing willen zoeken. Maar laten we de reactie afwachten.
Gewijzigd door Bordewolf op 25 June 2016, 12:09
 
Bordewolf
Status update: niet Jeanine reageert op mijn PB maar een compleet onbekende... :-(
Dat is vervelend aangezien het verhaal wat ik hier schreef op het forum over het zenderpakket op COAX (waar Jeanine nog op gaat reageren ??) in relatie staat tot mijn PB ook aan Jeanine.

Verder vraagt de onbekende om adres en huisnummer om zelf een berekening te maken...
Ik mag toch hopen dat men weet wat men qua COAX abo's heeft verkocht in Twente....??

Volgens mij gaat het toch echt het beste werken wanneer Jeanine dit afhandelt en hier gaat reageren...

Ik zal mijn factuur overigens per PB verzenden aan de onbekende maar vind het nu al vreemd dat wanneer A vraagt om een PB te sturen B reageert.
 
Caiway Webcare
Beste Bordewolf,

Wij werken in een Webcare team met meerdere medewerkers en wij hebben allen dezelfde werkzaamheden. Het kan dus zo zijn dat 1 medewerker iets vraagt en een andere medewerker antwoord, wij werken in wisselende diensten. Als we nog aanvullende informatie nodig hebben die wellicht met een specifieke medewerker is besproken dan zullen wij dat onderling bespreken. Verder hebben wij allen toegang tot dezelfde informatie en dezelfde topics.

Ik zou precies hetzelfde hebben gevraagd en dat had ik geloof ik al in het topic gedaan. Dat is puur om jou specifieke situatie in kaart te brengen.

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Toon niet aan de praat Hardware instellingen : 1 19 Oct 2024
Trage opstarten Caiway TV Storing : 23 03 Oct 2024
wegvallen webtv.caiway.nl Klacht over CaiWay/Delta : 2 28 Sep 2024
Caiway wordt Delta Nieuws van CaiWay/Delta : 11 13 Aug 2024
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple Instellingen software : 2 08 Aug 2024
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie