Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)
|
|
rhuijben |
Geplaatst op 11 April 2016, 12:09
|
Activiteit » IJsselstein (Zenderpark) Berichten: 93 Lid sinds: 20 Jun 2013 |
Lijkt vreemd ja, maar als ik het zo zie moeten ze daar in totaal veel meer betalen dan ik hier in IJsselstein. Ik heb geen Cogas vergoeding bovenop de Caiway kosten en ook nog (de bestaande) kabel mogelijkheden voor als ik het goed heb minder kosten per maand. De aanleg in het buitengebied zal betaald moeten worden en daarvoor moeten aantallen gemaakt worden lijkt me. Als je echt goedkoop wilt bellen zijn er zodra je een stabiele en snel genoege internet verbinding hebt ook genoeg andere mogelijkheden buiten Caiway via VOIP. Als je ook internationaal goedkoop wilt bellen zou ik adviseren daar ook naar te kijken. Gewijzigd door rhuijben op 11 April 2016, 12:23 |
|
|
Adios |
Geplaatst op 11 April 2016, 12:42
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ze betalen buiten dit om 9,95 per maand vastrecht, dus ik begrijp dat prijsverschil met vast bellen ten nadeel van de gewone Caiway klanten nog steeds niet. |
|
|
breaker |
Geplaatst op 11 April 2016, 14:17
|
Activiteit » Schiedam » Alles-in-1 G250 Berichten: 174 Lid sinds: 02 Mar 2012 |
Het blijf wel stil om RTLZ kanaal. Ik heb liever dat ze met een datum komen dan dat ze zeggen we laten het zo snel mogelijk weten. |
|
|
rhuijben |
Geplaatst op 11 April 2016, 15:08
|
Activiteit » IJsselstein (Zenderpark) Berichten: 93 Lid sinds: 20 Jun 2013 |
Quote breaker schreef: Ik heb liever dat ze met een datum komen dan dat ze zeggen we laten het zo snel mogelijk weten. RtlZ heeft in hun onderhandelingen ingezet op specifieke kanaalnummers 11 en 12. Met Fox en de locale omroep die die zenders bij Caiway vullen lijkt het me niet triviaal om RtlZ even toe te voegen hoe graag ik het ook wil. RTV9 en/of Fox vinden even verplaatsen naar een hoger nummer bepaald niet leuk lijkt me. Als ze de hogere kanalen iedere paar weken/maanden 'even hernummeren' is ook niemand blij. Ik zou het ook liever vandaag dan morgen weten/hebben, maar ik snap best dat het tijd kost. Liever in een keer goed opgelost. Wat mij betreft had RtlZ beter gewoon een goede internet stream aan kunnen bieden voor kijkers die de kabel optie niet hebben. Qua rechten zou dat voor een nieuwe nieuwszender best realiseerbaar moeten zijn. Ik geloof niet dat ze veel producties inkopen die de rechten kwestie lastig zouden maken zoals voor andere kanalen. |
|
|
Migow |
Geplaatst op 11 April 2016, 16:13
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Quote Caiway Webcare schreef: Goede morgen forumleden! Na een korte tijd stilte vanuit onze kant hebben we vandaag nieuws met een glimlach! Zoals velen van jullie gelezen hebben, introduceren wij per 1 april 2016 nieuwe telefoniebundels! Comfort+ wordt in prijs verlaagd van € 21,30 naar € 14,95 en krijgt daarbij ook een nieuwe naam: Onbeperkt bellen NL Daarnaast introduceren wij een nieuwe belbundel: Onbeperkt bellen EU, waarmee iedereen onbeperkt kan bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland en Europa. Deze bundel kost € 21,30 en bij G500 € 9,95. Vanaf nu wordt in de PlayStore de update uitgerold van Multiscreen met de ondersteuning van Android 6! Deze is vanaf vandaag te downloaden! De update wordt vanzelf aangeboden! We hopen hiermee een hoop klanten een glimlach op het gezicht te toveren omdat deze update voor de grote uitrol van Android 6 gelanceerd is en niemand heel lang heeft hoeven wachten! Binnenkort weer een update vanaf onze kant, voor meer glimlachen op gezichten! Fijne dag gewenst! Groet, Jan Eh je schrijft zelf op 3 maart: binnenkort weer een update voor meer glimlachen op gezichten. Dus was dat de aankondiging dat RTLZ komt? Dat zal wellicht de verwarring zijn van Aktep? |
|
|
Cees |
Geplaatst op 11 April 2016, 18:23
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk X6 » CI+ Module CaiWay Berichten: 137 Lid sinds: 30 Dec 2010 |
Laat ik voorop stellen dat ik tevreden ben met Caiway. Maar het zou leuk zijn als er wat meer zenders in HD worden doorgegeven, zoals bijvoorbeeld BBC Four. Dat wilde ik alleen maar even kwijt. |
|
|
2fast4u |
Geplaatst op 11 April 2016, 20:20
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP-Link Archer C7 v2 » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 277 Lid sinds: 18 May 2014 |
somige mensen zijn nooit tevreden... |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 11 April 2016, 20:41
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote Wanneer je Ziggo gewend bent en kijkt wat je voor dezelfde prijs daar krijgt dan mogen we in Twente best mopperen.....! Ik blijf vertrouwen houden dat Caiway het recht zet zeer binnenkort en dat er echt een nog grotere glimlach komt. Caiway is inderdaad al goed bezig, maar we zijn er nog niet! |
|
|
Adios |
Geplaatst op 11 April 2016, 20:56
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik heb geen android, ik heb het G500 pakket, dus voor mij nog geen enkele verbetering gekomen. Alleen de prijsverhoging kwam. Slechts nog steeds 1 HBO zender in HD! Wel is het tarief van HBO verlaagd naar 8,50 euro voor de glasvezelpakketten. |
|
|
breaker |
Geplaatst op 13 April 2016, 20:58
|
Activiteit » Schiedam » Alles-in-1 G250 Berichten: 174 Lid sinds: 02 Mar 2012 |
Quote H D R schreef: Ik heb geen android, ik heb het G500 pakket, dus voor mij nog geen enkele verbetering gekomen. Alleen de prijsverhoging kwam. Slechts nog steeds 1 HBO zender in HD! Wel is het tarief van HBO verlaagd naar 8,50 euro voor de glasvezelpakketten. Je kan google chromecast aanschaffen in combinatie met HBO GO app dan kan je wel HBO 2 en 3 bekijken in HD. Dit werkt ook goed met Ziggo sport GO app |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Toon niet aan de praat | Hardware instellingen | : 1 | 19 Oct 2024 |
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie