Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 08 April 2016, 19:13
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Tja, typisch weer Ziggo die het voor elkaar heeft. Bij die club was ik jarenlang een zeer tevreden klant. Ik tel dus al weer meer HD zenders bij Ziggo. Waar blijven ze bij Caiway? Wanneer eindelijk weer Fox Sports International in HD op COAX? Wanneer eindelijk eens ARD, ZDF, Arte, 24Kictchen, SyfY, Nickelodeon, 13Street etc in HD ? Wanneer de overige regionale zenders die we hier in Twente niet hebben??? Zo onderhand ben ik het wachten wel een beetje beu..... En anders moet Caiway aantrekkelijk glaspakketten gaan aanbieden waarbij ik een overstap kan maken zonder dat me dat liederlijk veel geld kost.... Wanneer komt voor mij de gulle glimlach??? Gewijzigd door Bordewolf op 08 April 2016, 19:21 |
|
|
Cees |
Geplaatst op 10 April 2016, 16:05
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk X6 » CI+ Module CaiWay Berichten: 137 Lid sinds: 30 Dec 2010 |
Als Caiway BBC Four nou is in HD zou willen doorgeven ben ik allang tevreden. Make me smile, Jan. |
|
|
aktep |
Geplaatst op 10 April 2016, 20:25
|
Activiteit » Poortugaal » 3171PE » Alles-in-1 G150 » sitecom Berichten: 45 Lid sinds: 19 Sep 2015 |
blijven hopen, Jan zal wel weer weg zijn bij webcare van caiway, kunnen ze die nep beloftes weer daar op gooien. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 11 April 2016, 09:22
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote aktep schreef: blijven hopen, Jan zal wel weer weg zijn bij webcare van caiway, kunnen ze die nep beloftes weer daar op gooien. Wat een positiviteit weer! Maar... ik ben er nog hoor! Alle berichten gelezen en alles staat genoteerd. Groet, Jan Gewijzigd door Caiway Webcare op 11 April 2016, 09:34 Caiway Webcare Team
|
|
|
aktep |
Geplaatst op 11 April 2016, 10:08
|
Activiteit » Poortugaal » 3171PE » Alles-in-1 G150 » sitecom Berichten: 45 Lid sinds: 19 Sep 2015 |
Helaas, Jan dit is wat caiway over zichzelf afroept. Jij komt met de uitspraak van dat we in April gaan glimlachen nou toen schoot ik gelijk in de lach. Als kritiek als negatief wordt gezien zegt dat genoeg. Groet, Arie |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 11 April 2016, 10:33
|
Quote aktep schreef: Helaas, Jan dit is wat caiway over zichzelf afroept. Jij komt met de uitspraak van dat we in April gaan glimlachen nou toen schoot ik gelijk in de lach. Als kritiek als negatief wordt gezien zegt dat genoeg. Groet, Arie Ik weet niet waar je dat gelezen hebt, maar ik heb dat nooit geschreven. Enige wat ik geschreven heb over april is dat we nieuwe belbundels zouden krijgen (en dat is ook gebeurd) en dat de pakketten in Gouda veranderen (en dat is ook gebeurd). Wel fijn dat je om berichten kunt lachen die er niet zijn. Wens je wel een mooie dag! Groet, Jan Caiway Webcare Team
|
|
|
rhuijben |
Geplaatst op 11 April 2016, 10:33
|
Activiteit » IJsselstein (Zenderpark) Berichten: 93 Lid sinds: 20 Jun 2013 |
Ik ben heel blij dat Caiway de extra stap zet om hier op dit forum direct met hun klanten te willen communiceren. Veel andere partijen willen dat alleen doen op hun eigen site of aan de telefoon. Laten we het dan gewoon feitelijk houden in plaats van alleen proberen zaken zwart te maken. Alleen Caiway Webcare van dit forum verjagen geeft mij zeker geen glimlach... Ik zie het doel ook niet. Caiway heeft ook grote voordelen boven Ziggo. Onversleuteld de kanalen op de kabel scheelt iedereen een hoop kosten bijvoorbeeld. En ook je TV kan daardoor sneller van kanaal wisselen. Ik als techneut kies liever zelf een router dan dat ik verplicht een Ziggo modem moet gebruiken dat langdurige verbindingen snel verbreekt. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 11 April 2016, 10:39
|
Quote rhuijben schreef: Ik ben heel blij dat Caiway de extra stap zet om hier op dit forum direct met hun klanten te willen communiceren. Veel andere partijen willen dat alleen doen op hun eigen site of aan de telefoon. Laten we het dan gewoon feitelijk houden in plaats van alleen proberen zaken zwart te maken. Alleen Caiway Webcare van dit forum verjagen geeft mij zeker geen glimlach... Ik zie het doel ook niet. Caiway heeft ook grote voordelen boven Ziggo. Onversleuteld de kanalen op de kabel scheelt iedereen een hoop kosten bijvoorbeeld. En ook je TV kan daardoor sneller van kanaal wisselen. Ik als techneut kies liever zelf een router dan dat ik verplicht een Ziggo modem moet gebruiken dat langdurige verbindingen snel verbreekt. Fijn om te lezen dat je blij bent dat we hier reageren, al moeten we eerlijk zeggen dat we minder reageren, juist door bovenstaande berichten. Mochten er nog inhoudelijke vragen zijn, horen we het graag. Groet, Jan Caiway Webcare Team
|
|
|
aktep |
Geplaatst op 11 April 2016, 10:40
|
beetje jammer Jan dit antwoord maar zegt genoeg. Ik ga zeker lekker genieten van deze mooie dag . groten, Arie |
|
|
Adios |
Geplaatst op 11 April 2016, 12:00
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Wat betreft die nieuwe belbundels vind ik het erg vreemd dat in het buitengebied, onbeperkt bellen naar vast en mobiel voor alle drie de glasvezelpakketten slechts 9,95 per maand kost bij Caiway. Waarom moeten wij in de eerste twee glasvezelpakketten daar 14,95 per maand voor betalen aan Caiway ? https://www.buitengewoonglasvezel.nl/...l.nl/site/ |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Toon niet aan de praat | Hardware instellingen | : 1 | 19 Oct 2024 |
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie