Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)
|
|
breaker |
Geplaatst op 24 March 2016, 22:28
|
Activiteit » Schiedam » Alles-in-1 G250 Berichten: 174 Lid sinds: 02 Mar 2012 |
Maar ik vindt nog steeds raar dat RTL veel eisen stelt voor hun RTLZ kanaal. Maar hun zenden wel herhalingen uit van o.a Flodder op RTL7. De providers worden gewoon gedwongen om RTLZ te nemen was eerst sprake van overgang helaas was dit niet het geval. Ik hoop dat Caiway goed heeft onderhandeld. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 25 March 2016, 11:09
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote breaker schreef: Maar ik vindt nog steeds raar dat RTL veel eisen stelt voor hun RTLZ kanaal. Maar hun zenden wel herhalingen uit van o.a Flodder op RTL7. De providers worden gewoon gedwongen om RTLZ te nemen was eerst sprake van overgang helaas was dit niet het geval. Ik hoop dat Caiway goed heeft onderhandeld. Hoewel ik snap wat je zegt is dat nu eenmaal hoe het is gegaan. RTL wil een 24 uur nieuwszender en die hebben ze nu. We mogen wat dat betreft trots zijn dat Nederland dat nu ook heeft. Wat betreft de eisen: daar heb ik mijn mening al over gegeven. Wanneer die echt zo keihard waren dan waren ook Ziggo, KPN, Fiber en vele andere grotere en kleinere providers er niet mee akkoord gegaan. Wanneer ik Caiway lees overal dan wil men er toe doen. Dat kan alleen door net zoals ze dat vroeger deden voor in de trein te gaan zitten en niet achterin. En ik ben het ook eens dat Caiway daarbij veel klantgerichter en meer dienstverlenend moeten zijn dan ze nu zijn. Men holt nu achter alle ontwikkelingen aan en dat is voor een organisatie al Caiway die juist wil uitstralen dat ze langzaam weer bij de top willen behoren niet goed. Ik ken de organisatie zelf niet, maar ik vraag me dan vaak af wat voor directeuren en managers daar rondlopen en met welk idee. Ik zie wel dat Caiway gaat bewegen. Jan hint niet voor niets op zaken die komen gaan. Het blijft dan wel belangrijk dat men daarna flexibel meebeweegt en bijblijft. Gewijzigd door Bordewolf op 25 March 2016, 11:18 |
|
|
Adios |
Geplaatst op 25 March 2016, 11:15
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Delta Kabel ging ook niet akkoord en geeft RTL-Z ook niet door. Nu staat binnenkort Delta kabel wellicht te koop. http://www.totaaltv.nl/nieuws/22674/k...alage.html Misschien koopt CIF de Zeeuwse kabel er wel bij? Geld genoeg in de pensioenpotten |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 25 March 2016, 11:21
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote H D R schreef: Delta Kabel ging ook niet akkoord en geeft RTL-Z ook niet door. Nu staat binnenkort Delta kabel wellicht te koop. http://www.totaaltv.nl/nieuws/22674/k...alage.html Misschien koopt CIF de Zeeuwse kabel er wel bij? Geld genoeg in de pensioenpotten Ik zie dat wel gebeuren. Met name het pakket van COAX en meteen ook glas is een goede combi gebleken. Kijk maar eens naar de Cogas-deal. |
|
|
erickiel |
Geplaatst op 01 April 2016, 21:02
|
Activiteit » IJsselstein » 3402 » Alles-in-1 Totaal » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 112 Lid sinds: 22 May 2010 |
week verder alleen aankondiging gehoord RTL-Z nu weer erg stil |
|
|
Adios |
Geplaatst op 01 April 2016, 21:28
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Voor eind van dit jaar zal het wel rond zijn toch met RLZ-Z? Trouwens bij Delta kabel kunnen de klanten nu ook overal in Nederland naar hun zenders kijken via een app op hun tablet. Volgens mij is Caiway nu nog de enige aanbieder van Nederland waar je alleen thuis ernaar kan kijken. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 02 April 2016, 10:56
|
Ik ga er zelf van uit dat BINNENKORT de nieuwe zenderpakketten bekend worden voor iedereen. Daar zullen dus ook andere nieuwe zenders in zitten. Ik verwacht dat RTL-Z gelijk komt met de voorgenomen andere zendertoevoegingen. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 02 April 2016, 12:03
|
Jij weet al meer, Bor? |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 02 April 2016, 16:31
|
In zoverre dat Caiway de komende tijd zeker met een bericht zal komen waarin alle pakketten over een groot deel van Nederland geuniformeerd worden (meer specifiek o.a. Twente TV-pakket verdwijnt). Daardoor zullen zenders die in Twente wel zijn te zien en niet bij jullie wellicht opeens wel in het uniforme pakket komen en andersom krijgen wij weer zenders van jullie die bij ons er nog niet zijn. Ik denk bijvoorbeeld aan Eurosport 2 HD. Die hebben jullie niet, Twente wel. Twente wil deze niet missen, dus zal Caiway die bij iedereen gaan toevoegen (zou ik ook meer dan terecht vinden). Wij hebben geen regionale zenders als AT5, Roermond, L1 etc. Die komen er bij ons bij en ik denk ook de ontbrekende HD-zenders o.a. ARD, ZDF etc. Maar daarnaast verwacht ik dat de pakketten ook aangepast worden. Ik zie her en der bij andere providers meer duitse zenders en andere zenders toegevoegd worden. Caiway zal daar zeker wel in meegaan denk ik. Zo zullen ook zenders vervallen. Je wint iets, je verliest is.... |
|
|
Adios |
Geplaatst op 03 April 2016, 13:57
|
Ziggo gaat ook steeds meer lokale zenders doorgeven. Caiway daarentegen is dol op zijn dia's met de tekst, deze plek is gereserveerd voor een lokale zender. Ik denk dat die dia's er al drie jaar opstaan. Waar Ziggo niet moeilijk doet en zelf in Krimpen je bij Ziggo, WOS, RTV Vlaardingen, RTV Dordrecht en nog veel meer lokale zenders uit Zuid Holland kan ontvangen, timmer Caiway graag de WOS, LOOK TV en RTV 9 graag dicht ! Belachelijk gewoon ! RTV 9 omhelst een gebied wat grenst aan de Krimenerwaard. Maar niks hoor, gewoon zwart beeld bij Caiway. Als ik dan zie dat andere aanbieders veel vooruitstrevender zijn met het zichtbaar maken van lokale zenders, begrijp ik niet waarom het bij Caiway altijd zo moeizaam gaat. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Toon niet aan de praat | Hardware instellingen | : 1 | 19 Oct 2024 |
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie