Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 24 March 2016, 17:27
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Een hele grote dikke duim voor Caiway ! En inderdaad de eerste zonnestralen beginnen door te komen en zo waar ook een glimlach! |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 24 March 2016, 18:17
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote Hi Roberto! Ik heb me bewust de laatste dagen even stil gehouden, puur omdat ik de reacties van jullie wilde hebben zonder tussenkomst van de mijne, samengevoegd met Twitter, Facebook en de rapportage aan de telefoon hebben we dat aangeboden intern. Zoals beloofd doen we echt wat met jullie feedback. Soms niet altijd even snel, maar hoop dat je nu een glimlach hebt, en waar er 1 glimlach is..... volgen er meer Groet, Jan Caiway Webcare Team
|
|
|
breaker |
Geplaatst op 24 March 2016, 18:31
|
Activiteit » Schiedam » Alles-in-1 G250 Berichten: 174 Lid sinds: 02 Mar 2012 |
Mooi dat Caiway dit voor mekaar heeft. Op naar de volgende zender. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 24 March 2016, 18:59
|
Quote Echt top Jan. Ik heb verder voorlopig geen extra diensten/zenders meer nodig na Android/RTLZ. Glimlach is hier al maximaal. Alvast fijn paasweekend Jij ook een fijn paasweekend.. En uhm.. Binnenkort nog meer nieuws, maar dat had ik al beloofd! Groet, Jan Caiway Webcare Team
|
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 24 March 2016, 19:08
|
Quote H D R schreef: We rollen zo meteen over het gras van de lol toch? De nieuwe brieven van Caiway komen eraan !!! Ik vertrouw die Jan wel Fijn dat je zoveel vertrouwen in me hebt.... Groet, Jan Caiway Webcare Team
|
|
|
Adios |
Geplaatst op 24 March 2016, 19:10
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Heeft iemand al beeld op RTL-Z ? |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 24 March 2016, 19:11
|
Quote Grappig dit, maar goed, wens je een fijne avond H D R ! Groet, Jan Caiway Webcare Team
|
|
|
Adios |
Geplaatst op 24 March 2016, 19:23
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Jan, leuk dat je lacht, maar geloof me. Hoevaak Caiway in Krinpen niet heeft gezegd met beloften, binnenkort ! ...... EN VERVOLGENS GINGEN ER JAREN OVERHEEN ..... Je hoeft niet speciaal in Krimpen aan den IJssel te verdiepen hoor, maar er is hier veel fout gegaan in het verleden toen Caiway de boel overnam. Maar ik ben blij voor jullie dat CIF zich ongans graaft in alle mogelijke buitengebieden van Nederland. Hierdoor zal Caiway groeien als kool en dat komt hoop ik alle klanten ten goede in de toekomst . |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 24 March 2016, 19:25
|
Quote H D R schreef: Jan, leuk dat je lacht, maar geloof me. Hoevaak Caiway in Krinpen niet heeft gezegd met beloften, binnenkort ! ...... EN VERVOLGENS GINGEN ER JAREN OVERHEEN ..... Je hoeft niet speciaal in Krimpen aan den IJssel te verdiepen hoor, maar er is hier veel fout gegaan in het verleden toen Caiway de boel overnam. Maar ik ben blij voor jullie dat CIF zich ongans graaft in alle mogelijke buitengebieden van Nederland. Hierdoor zal Caiway groeien als kool en dat komt hoop ik alle klanten ten goede in de toekomst . H D R, Hoevaak moeten we dat nog horen hier? Dat is allemaal al bekend. En ik hoef me inderdaad niet te verdiepen in Krimpen, want ik ben volledig op de hoogte, dat mag je verwachten van me Ik schrijf hier niet zomaar wat. RTLZ komt, punt. Fijn paasweekend! Groet, Jan Caiway Webcare Team
|
|
|
Adios |
Geplaatst op 24 March 2016, 19:37
|
Vertrouwen moet je verdienen toch? Verwacht van mij niet dat ik dat zomaar weer heb. Daarvoor zijn teveel beloften niet nagekomen. Caiway is de enige die dit vertrouwen kan herstellen. Ook bij de meest recente meting staat Caiway bijna onderaan wat betreft het aanraden van klanten van hun triple Play aanbieder aan anderen. Caiway staat één na laagste. Dat heeft een oorzaak hoor. http://www.telecompaper.com/nieuws/kp...-providers Ik wens jou ook een fijn paasweekend Gewijzigd door Adios op 24 March 2016, 20:27 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Toon niet aan de praat | Hardware instellingen | : 1 | 19 Oct 2024 |
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie