Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)
Bordewolf
Een hele grote dikke duim voor Caiway ! En inderdaad de eerste zonnestralen beginnen door te komen en zo waar ook een glimlach!

Caiway Webcare

Roberto schreef:

Heel netjes van CaiwayClap.

Was het laatste wat ik nog niet had. Top hoorYeah

Hi Roberto!

Ik heb me bewust de laatste dagen even stil gehouden, puur omdat ik de reacties van jullie wilde hebben zonder tussenkomst van de mijne, samengevoegd met Twitter, Facebook en de rapportage aan de telefoon hebben we dat aangeboden intern.
Zoals beloofd doen we echt wat met jullie feedback. Soms niet altijd even snel, maar hoop dat je nu een glimlach hebt, en waar er 1 glimlach is..... volgen er meer Smile

Groet,

Jan
Caiway Webcare Team

breaker
Mooi dat Caiway dit voor mekaar heeft.

Op naar de volgende zender.

Caiway Webcare

Echt top Jan.
Ik heb verder voorlopig geen extra diensten/zenders meer nodig na Android/RTLZ.
Glimlach is hier al maximaal.

Alvast fijn paasweekendThumbs Up

Jij ook een fijn paasweekend.. En uhm.. Binnenkort nog meer nieuws, maar dat had ik al beloofd! Wink

Groet,

Jan
Caiway Webcare Team

Caiway Webcare

H D R schreef:

We rollen zo meteen over het gras van de lol toch? De nieuwe brieven van Caiway komen eraan !!!

Ik vertrouw die Jan wel Smile

Fijn dat je zoveel vertrouwen in me hebt.... CheerStress

Groet,

Jan
Caiway Webcare Team

Adios
Heeft iemand al beeld op RTL-Z ?

Caiway Webcare

H D R schreef:

Heeft iemand al beeld op RTL-Z ?

LOLLOLLOLLOLLOLLOL

Grappig dit, maar goed, wens je een fijne avond H D R ! Smile

Groet,

Jan
Caiway Webcare Team

Adios
Jan, leuk dat je lacht, maar geloof me. Hoevaak Caiway in Krinpen niet heeft gezegd met beloften, binnenkort !

...... EN VERVOLGENS GINGEN ER JAREN OVERHEEN .....

Je hoeft niet speciaal in Krimpen aan den IJssel te verdiepen hoor, maar er is hier veel fout gegaan in het verleden toen Caiway de boel overnam.

Maar ik ben blij voor jullie dat CIF zich ongans graaft in alle mogelijke buitengebieden van Nederland. Hierdoor zal Caiway groeien als kool en dat komt hoop ik alle klanten ten goede in de toekomst .

Caiway Webcare

H D R schreef:

Jan, leuk dat je lacht, maar geloof me. Hoevaak Caiway in Krinpen niet heeft gezegd met beloften, binnenkort !

...... EN VERVOLGENS GINGEN ER JAREN OVERHEEN .....

Je hoeft niet speciaal in Krimpen aan den IJssel te verdiepen hoor, maar er is hier veel fout gegaan in het verleden toen Caiway de boel overnam.

Maar ik ben blij voor jullie dat CIF zich ongans graaft in alle mogelijke buitengebieden van Nederland. Hierdoor zal Caiway groeien als kool en dat komt hoop ik alle klanten ten goede in de toekomst .

H D R,

Hoevaak moeten we dat nog horen hier? Dat is allemaal al bekend. En ik hoef me inderdaad niet te verdiepen in Krimpen, want ik ben volledig op de hoogte, dat mag je verwachten van me Wink
Ik schrijf hier niet zomaar wat. RTLZ komt, punt.

Fijn paasweekend!

Groet,

Jan
Caiway Webcare Team

Adios
Vertrouwen moet je verdienen toch? Verwacht van mij niet dat ik dat zomaar weer heb. Daarvoor zijn teveel beloften niet nagekomen. Caiway is de enige die dit vertrouwen kan herstellen.

Ook bij de meest recente meting staat Caiway bijna onderaan wat betreft het aanraden van klanten van hun triple Play aanbieder aan anderen.

Caiway staat één na laagste. Dat heeft een oorzaak hoor.

http://www.telecompaper.com/nieuws/kp...-providers

Ik wens jou ook een fijn paasweekend Smile
Gewijzigd door Adios op 24 March 2016, 20:27

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Toon niet aan de praat Hardware instellingen : 1 19 Oct 2024
Trage opstarten Caiway TV Storing : 23 03 Oct 2024
wegvallen webtv.caiway.nl Klacht over CaiWay/Delta : 2 28 Sep 2024
Caiway wordt Delta Nieuws van CaiWay/Delta : 11 13 Aug 2024
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple Instellingen software : 2 08 Aug 2024
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie