Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)
Adios
We rollen zo meteen over het gras van de lol toch? De nieuwe brieven van Caiway komen eraan !!!

Ik vertrouw die Jan wel Smile

Bordewolf

H D R schreef:

We rollen zo meteen over het gras van de lol toch? De nieuwe brieven van Caiway komen eraan !!!

Ik vertrouw die Jan wel Smile

Overdrijven is ook een vak. Al wat Jan heeft beloofd is een glimlach.

PS Ook ik heb het volste vertrouwen in Jan.
Gewijzigd door Bordewolf op 20 March 2016, 16:30

Caiway Webcare

erickiel schreef:

Maanden achterheen word er gezegd we zijn in onderhandeling nu vanmidag op twitter word er het volgende gemeld

@rolanddebruyne Beste Roland, op dit moment zijn er geen concrete plannen voor het toevoegen van RTL Z in ons zenderpakket. ^NI

dus hieruit maak ik op dat er geen onderhandelingen meer zijn dat men niet meer gaat doorgeven of lees ik het verkeerd

update Jeanine van caiway beantwoord net mijn tweet en verkeerd begrepen men is nog wel in onderhandeling nu maar hopen dat het snel rond is

Dat klopt, we zijn nog in onderhandeling hoor. We geven niet op! Wink

Groet,

Jan
Caiway Webcare Team

erickiel
Hoop dat licht snel aangaat maar ook is RTLZ hier een partij in lijkt er steeds meer op dat beide geen water bij de wijn doen anders hadden we het eindelijk wel een keer gehad

erickiel

Perry Feenstra RTL @PerryFeenstra
@janpaulkramer @JandeHoop @RTLZ @Caiway Waardeloos! Ik weet dat er hier mensen heel hard aan werken om Caiway over de streep te trekken

Nu toch wel heel nieuwsgierig waarom niet bij caiway iemand van RTL tweet dat men daar hard werkt om caiway over de streep te trekken

Bordewolf

erickiel schreef:

Perry Feenstra RTL @PerryFeenstra
@janpaulkramer @JandeHoop @RTLZ @Caiway Waardeloos! Ik weet dat er hier mensen heel hard aan werken om Caiway over de streep te trekken

Nu toch wel heel nieuwsgierig waarom niet bij caiway iemand van RTL tweet dat men daar hard werkt om caiway over de streep te trekken

Nee, dat past waarschijnlijk niet in hun onderhandelingsstrategie. In elk geval is de tweet van Jan de Hoop trending aan het worden op deze manier.
Het is gewoon een grote schande dat Caiway als enige provider RTLZ niet wil doorgeven. Alle argumenten om het niet te doen kunnen inmiddels wel weg worden gestreept
Zelfs de kleine(re) providers geven RTLZ al door. Op dagen als vandaag wordt maar weer eens duidelijk waarom deze zender met node gemist wordt.
Maar ze zullen deze zender morgen toch wel er op gooien neem ik aan? Of denken ze dit nog even vol te kunnen houden?

Hier krijg ik in elk geval geen glimlach van om mijn mond, maar dat had ik toch al niet op zo'n trieste dag als dit.

Adios
Caiway zou deze zender ook even tijdelijk kunnen doorgeven net zoals TV Vlaanderen nu op de satelliet tijdelijk VRT1 en VTM ongecodeerd doorgeeft.

Maar flexibiliteit heb ik bij Caiway nog nooit kunnen ontdekken. Wel starheid.

erickiel
Kabel Veendam geeft zelfs tijdelijk VTM door

Adios
in HD zelfs !

Bij Caiway is zoveel souplesse ondenkbaar !

2fast4u
eerlijk ik word ziek van jullie gezeik gaat maar door als niet de app is dan komt iets anders en na RTLZ wat komt dan? gvd nooit tevreden mensen BAHhhhhhh

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Toon niet aan de praat Hardware instellingen : 1 19 Oct 2024
Trage opstarten Caiway TV Storing : 23 03 Oct 2024
wegvallen webtv.caiway.nl Klacht over CaiWay/Delta : 2 28 Sep 2024
Caiway wordt Delta Nieuws van CaiWay/Delta : 11 13 Aug 2024
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple Instellingen software : 2 08 Aug 2024
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie