Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 17 February 2016, 18:07
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote Roberto schreef: Misschien had je net als Fred even telefonisch moeten navragen of het pakket G100(werd G150) dit jaar ook nog actief was. Hadden ze ja gezegd dan stond het op de band Je was gewoon te laat met overstappen Bordewolf. Je had gehoopt op nog meer. Op dit moment heeft Caiway 12 glasvezelpakketten in hun administratie staan. Vraag anders of je Alles in 1 Glas Plus pakket mag hebben. Volgens mij is de vraag niet hoeveel pakketten er bestaan en ook niet wat ik wel of niet kan kiezen want dat is me wel duidelijk. En nee ik hoop niet op meer, maar wel op een goede overstapmogelijkheid op glas. Maar dat staat los van deze discussie. Wanneer je G150 blijft toelaten dan mag je minimaal verwachten dat zo'n groep bij prijsverhogingen aan de beurt zijn. Nu blijft het gat tussen G75 en G150 te klein waardoor een bepaalde groep een onevenredig voordeel blijft houden. Het argument dat je bij G150 geen entone kon krijgen vind ik niet sterk eerlijk gezegd. Nu was de tijd rijp om de prijs er tussenin te gooien en dan die entone beschikbaar te maken voor die groep. Dan is alles tenminste gelijk. En ja, voor Twente bestaat er geen fatsoenlijke overstapmogelijkheid, daar zal ik op blijven hameren. De kosten voor een overstap zijn tussen de 4 en 15 euro hoger voor klanten met smartcards en nieuwsgroepen en een eventuele entone doordat een goed overgangspakket ontbreekt. Gewijzigd door Bordewolf op 17 February 2016, 18:16 |
|
|
Adios |
Geplaatst op 17 February 2016, 18:42
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Bor, bij Ziggo lopen de klanten ook nog steeds met grote aantallen weg hoor. En laten we eerlijk zijn, maar 4 HD zenders in het ongecodeerde basispakket van Ziggo is toch ook schandalig in 2016? |
|
|
Migow |
Geplaatst op 17 February 2016, 18:58
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Quote H D R schreef: Misschien kunnen we eindelijk locatie onafhankelijk de zenders bekijken op onze tablet ? dan zou het wel op androis 6 moeten werken, want daar hoor ik ook weer niks over. Het heeft al maanden en maanden geduurt voordat android 5 er kwam maar android 6 zou ook wel prettig zijn! En nee ik koop geen apple spul |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 17 February 2016, 19:16
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote H D R schreef: Bor, bij Ziggo lopen de klanten ook nog steeds met grote aantallen weg hoor. En laten we eerlijk zijn, maar 4 HD zenders in het ongecodeerde basispakket van Ziggo is toch ook schandalig in 2016? Wat heeft Ziggo hier nu weer mee te maken? Volgens mij wil je oude discussies voeden. Alleen oude mensen hebben een ongecodeerd basispakket tegenwoordig. Bij Ziggo had en heeft elke gebruiker een decoder of CI+ module, dus gecodeerd of ongecodeerd was en is daar nooit een issue. Maar dit is het Caiwayforum dus ik weet echt niet wat ik met die opmerking aan moet eerlijk gezegd. Het slaat werkelijk als een tang op een varken. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 17 February 2016, 19:35
|
Quote Roberto schreef: Haha die HDR. Een paar dagen geleden had je het ook over Ziggo en nu wil je er niet meer over praten. Snap het niet meer. Haha, ik wil best over Ziggo praten maar dat heeft weinig zin wanneer je Caiway hebt. Iemand roep hier een paar dagen terug hoe luxe we het hebben bij Caiway in Twente. Daar heb ik Ziggo even laten vallen. We hadden het bij Ziggo ook zo en voor datzelfde geld zelfs beter. We hebben al een jaar geen Ziggo meer, en ik heb het al eerder aangegeven ik heb weinig zin meer in terug kijken en kijk liever met een grote glimlach vooruit waarbij ik de hoop uitspreek dat Jan zijn beloftes waarmaakt en dat we terugkomen op het Ziggo-niveau. Wanneer hier iemand Ziggo aan loopt te halen en daarbij gewoon wijsheden boven tafel strooit die nergens op slaan dan ben ik de eerste om dat recht te zetten. Zeker wanneer dit soort hersenspinsels keer op keer worden geplaatst zonder boe of bah alsof dat de waarheid is. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 18 February 2016, 18:27
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ziggo kan er ook wat van hoor !! http://nos.nl/artikel/2012441-ziggo-v...enten.html |
|
|
Adios |
Geplaatst op 19 February 2016, 11:49
|
Ja, maar ik verwacht dat we bij Caiway voor deze nieuwe significante prijsverhoging ook wel het een en ander erbij krijgen toch? |
|
|
2fast4u |
Geplaatst op 19 February 2016, 12:22
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP-Link Archer C7 v2 » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 277 Lid sinds: 18 May 2014 |
Quote H D R schreef: Ja, maar ik verwacht dat we bij Caiway voor deze nieuwe significante prijsverhoging ook wel het een en ander erbij krijgen toch? rtlz lol? |
|
|
Adios |
Geplaatst op 19 February 2016, 16:58
|
Ik heb liever Eurosport 2, BBC 4 en BBC First in HD. |
|
|
2fast4u |
Geplaatst op 19 February 2016, 18:38
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP-Link Archer C7 v2 » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 277 Lid sinds: 18 May 2014 |
gratis nieuwsgroepen voor 500/500 pakket? )) |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Toon niet aan de praat | Hardware instellingen | : 1 | 19 Oct 2024 |
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie