Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)
Adios
Ik ben het met je eens dat het raar is en respectloos naar de klanten om wel de prijsverhogingen te presenteren maar niet de veranderingen van de producten.

Maar ja, ik ken Caiway niet anders als op deze slechte manier communiceren naar de klant.

Dat wordt daar in Naaldwijk met de paplepel ingegoten lijkt het wel.
 
Caiway Webcare

Quote

Fred_M schreef:

Quote

Caiway Webcare schreef:
Qua reactie op de berichten over nieuwe klanten en een tariefswijziging kan ik melden:

Ja. Ook voor deze klanten geldt de tariefswijziging. Ook in het jaarcontract. Klanten mogen dan wel opzeggen tot 31 maart 2016 23.59 uur. Deze jaarcontracten worden losgebroken.



Even een persoonlijke noot. Als je hier de mensen lekker gaat maken met allerlei verhalen over glimlachen, dan schep je verwachtingen. Je laat constant dingen doorschemeren, maar concrete toezeggingen doe je niet. Het lijkt mij beter als je dan ook niets laat doorschemeren. Je schept hier alleen maar valse verwachtingen mee. Als er dan een prijsverhoging komt, laat dan ook direct weten wat er dan verandert en wat de abonnees terugkrijgen voor de prijsverhoging. Maar nee, dat doe je/jullie niet.

Glimlachen....... PFFFFFFFFFFFFFFFFFF!

Groeten,
ex klant Fred.


We vinden deze reactie jammer. Had je een brief gekregen met een andere mededeling had je dit bericht nooit geschreven namelijk. Wij doen bij het webcare team ons best om iedereen zo eerlijk, netjes en reëel mogelijk te informeren.
Dat je vindt dat het een slechte zaak is dat wij bij nieuwe klanten een prijsverhoging doorvoeren, kan ik me goed voorstellen, zeker als het zo kort geleden is dat je opnieuw klant geworden bent. Als ik wat voor je had kunnen doen, had ik dat zeker gedaan voor je, maar helaas geldt deze verhoging voor iedereen, ook voor nieuwe klanten. We wensen je, als je ons wederom gaat verlaten, succes bij de nieuwe provider, al zullen die de prijzen ook dit kwartaal wederom gaan verhogen of aanpassing van productportfolio.

Daarnaast vinden we het jammer dat je zowel hier, als op Facebook overal en nergens deze berichten plaatst. Het antwoord veranderd er niet door Fred.

Groet,

Jan
Gewijzigd door Caiway Webcare op 17 February 2016, 11:10
Caiway Webcare Team
 
Caiway Webcare

Quote

H D R schreef:

Als onbeperkt bellen EU 9,95 gaat kosten bij G500 ben ik benieuwd wat onbeperkt bellen NL gaat kosten bij G500. Gratis ?


Nee, niet gratis H D R.

Het oude Voip Comfort+ was bij G500 al € 9,95 waarmee je onbeperkt kon bellen naar vast en mobiel in Nederland.
De prijs bij G500 blijft € 9,95 na 1 april en daar krijgen klanten nu de gratis upgrade Bellen naar vast en mobiel binnen de EU bij.
Downgraden kan, maar is niet slim om te doen, dan betaal je namelijk € 14,95 voor onbeperkt bellen NL vast en mobiel.

Duidelijk zo? Smile

Groet,

Jan
Caiway Webcare Team
 
Caiway Webcare

Quote

Nou Fred we zijn blij dat Webcare hier reageert want dit is een niet-officieel Caiway forum. Ook de info die Caiway/ webcare-Jan ons geeft vinden vele hier fijn. Tuurlijk kan die niet alles vertellen. We moeten gewoon geduld hebben en we weten dat er leuke dingen aankomen. Ze zijn niks verplicht.


Mocht iemand daar een andere mening over hebben, dan horen we dat natuurlijk graag, dan zullen we minder of niet meer reageren. Dan lezen we gewoon alleen gezellig mee Smile

Voor nu blijven we natuurlijk gewoon reageren! En bedankt voor je bericht Roberto! Smile
Caiway Webcare Team
 
Caiway Webcare

Quote

Fred_M schreef:

Jan,

Je begrijpt het volgens mij niet.

Even kort de feiten:

Prijsverhogingen binnen een jaar contract zijn wettelijk NIET toegestaan, ongeacht de Alg. Voorwaarden van Caiway. Zie consuwijzer.

Als enige uitweg heeft de consument het wettelijke recht om dan maar op te zeggen.

Caiway draait het om. Caiway heeft lak aan de wet en dwingt dan de consument op te zeggen.

Dat mag dus volgens de mazen van de wet, maar is wel de omgekeerde wereld.

En ja, ik heb op Facebook mijn positieve recensie aangepast in een negatieve en daarnaast onder de Valentijnsactie een boodschap neergezet over mijn valentijnscadeau, de prijsverhoging. Nergens anders staat iets.


Zonder in discussie te gaan, want een ander antwoord komt er niet, begrijp ik het heel goed.
Als jij vind dat dit niet via de wet is verlopen kun je naar de geschillencommissie of een klacht elders indienen.
Dit is het recht wat je hebt. Wij weten het antwoord al wat je gaat krijgen, maar wellicht handig dat jij het antwoord krijgt van een 3e partij.

Daarnaast vind ik persoonlijk dit niet de juiste plek om dit met elkaar te bespreken. Mocht je nog vragen hebben of iets willen overleggen wil ik je vragen dit via Facebook te doen. Smile

Groet,

Jan
Gewijzigd door Caiway Webcare op 17 February 2016, 11:33
Caiway Webcare Team
 
2fast4u
@caiway beginen jullie maar ook mobile met Onbeperkt Bellen EU voor €??? dan denk ik dat je alle klanten gaat trekken die er zijn^^ maar goed ik vind het goed en die 1.95 euro per maand meer kids krijgen minder snoep Pfft ook beter voor tanden Pfft

ik blijf bij caiway vind het goed Smile))

@anderen ga naar ziggo ups vodaphone of ? na ja zeur niet en doei
 
Adios
Misschien kunnen we eindelijk locatie onafhankelijk de zenders bekijken op onze tablet ?
 
erickiel
Ze maken me wel nieuwsgierig tot nu nog geen glimlach maar wacht rustig af Smile
 
erickiel
HBO en Film 1 in HD
BBC First
C I (zie hier vaak op history reclame voor)
App voor film 1 ondemand dus niet de Go versie
App voor HBO Ondemand
Buitenshuis de Caiway app kunnen bekijken
en de zender waar ik abonnement op heb in de app kunnen zien
en wat KPN heeft maar denk te duur is op afstand kunnen opnemen als je toevallig niet thuis bent
en natuurlijk een exclusief kanaal van caiway |(zoals ziggo heeft waar vaak concerten worden uitgezonden uit ziggo dome)

en meer mogelijkheden met interactieve tv
 
Bordewolf
Ik ga ook uit dat het zoet echt wel gaat komen. Beloofd is beloofd.

Wat betreft de prijsverhogingen: er is geen provider die ze niet doorvoert, dus waar lullen we over?
Iemand die er boos over is: dan had je jezelf beter moeten laten informeren.
Je kan ook vragen bij het telefonisch gesprek wat je hebt of de prijs een jaar lang gegarandeerd is, zeggen de dan ja, dan staat het op band.


De algemene voorwaarden staan het toe dus Caiway staat in zijn recht.

Ik ben benieuwd naar de volgende (nieuws) brieven in elk geval en ik hoop dat Caiway snapt dat Twente niet aan glas gaat beginnen omdat de overstap nu veel te duur is (met andere woorden Tom Poes verzin een list).

Verder had ik gehoopt dat Jan nog even had uitgelegd waarom klanten met G150 nog tot in lengte van dagen worden bevoordeeld. Of komt dit pakket voor iedereen terug?
Gelijke monniken gelijke kappen lijkt me toch?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Toon niet aan de praat Hardware instellingen : 1 19 Oct 2024
Trage opstarten Caiway TV Storing : 23 03 Oct 2024
wegvallen webtv.caiway.nl Klacht over CaiWay/Delta : 2 28 Sep 2024
Caiway wordt Delta Nieuws van CaiWay/Delta : 11 13 Aug 2024
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple Instellingen software : 2 08 Aug 2024
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie