Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
HBO 2 HD en HBO 3 HD nu op de coaxkabel bij Caiway.
|
|
Adios |
Geplaatst op 10 August 2015, 17:14
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Beste Bordewolf. Ik zit je niet voor te liegen. Hier zit echt HBO2 en HBO 3 bij Caiway op de coaxkabel, Ik maak wel een foto van de zenderlijst, ok ? |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 10 August 2015, 17:39
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote H D R schreef: Beste Bordewolf. Ik zit je niet voor te liegen. Hier zit echt HBO2 en HBO 3 bij Caiway op de coaxkabel, Ik maak wel een foto van de zenderlijst, ok ? Prima, maar ik zou dat dan wel bevestigd willen zien van meer mensen, hier in het Cogasgebied in elk geval niet en er is ook geen officiele mededeling van Caiway in die richting. |
|
|
Migow |
Geplaatst op 11 August 2015, 16:05
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Nou ik lees net het volgende op caiway twitter: hallo, is er al bekend wanneer de HBO zenders alle 3 in HD worden uitgezonden (zowel glasvezel als coax) ? antwoord webcare: Er zijn nog geen concrete plannen om deze zenders in HD te gaan uitzenden. Zodra we meer weten houden we je op de hoogte! ^JA Dus zeg het maar HDR |
|
|
jj1987 |
Geplaatst op 11 August 2015, 16:20
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » 3344 » Basic TV » Humax iRHD-5300c Berichten: 432 Lid sinds: 12 Aug 2013 |
Als je terug gelezen had. Had je gezien dat ik hier ook de HBO zenders in HD heb in de scan lijst. Waarom zouden we daar over gaan liegen, en moeten we eerst met bewijs komen eer men het geloofd. Quote Migow schreef: Nou ik lees net het volgende op caiway twitter: hallo, is er al bekend wanneer de HBO zenders alle 3 in HD worden uitgezonden (zowel glasvezel als coax) ? antwoord webcare: Er zijn nog geen concrete plannen om deze zenders in HD te gaan uitzenden. Zodra we meer weten houden we je op de hoogte! ^JA Dus zeg het maar HDR |
|
|
Migow |
Geplaatst op 11 August 2015, 16:57
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Dat zeg ik niet en ik geloof jullie. Maar dan liegt caiway dus keihard of mag ik dat niet zeggen van webcare Maar officieel wordt het nog steeds keihard ontkend door caiway dus!!! En zolang het niet bevestigd is dan vind ik het maar een vreemd verhaal wat vanuit caiway naar buiten wordt gestuurd. Zo ook bij de vraag fox sport international op de coax. Wanneer in HD? Dat komt dus ook niet maar slaat eigelijk ook nergens op. Via glasvezel heb ik kanaal 2 en 4 wel in HD. Dat zou ook voor coax zo moeten zijn! |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 11 August 2015, 18:31
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote H D R schreef: Beste Bordewolf. Ik zit je niet voor te liegen. Hier zit echt HBO2 en HBO 3 bij Caiway op de coaxkabel, Ik maak wel een foto van de zenderlijst, ok ? Langzamerhand worden we nieuwsgierig aangezien er van niemand op dit forum een bevestiging van jouw gerucht komt. IK ben het met Migow eens dat ook Fox Sports International in HD moet komen op COAX. Bij Ziggo had ik alle Fox Sports zenders (6 in totaal) in HD op COAX naast alle andere HD kanalen die ik nu ook nog heb. Technisch is het gewoon mogelijk. Pure onwil van Caiway. |
|
|
boeskool |
Geplaatst op 11 August 2015, 19:37
|
Activiteit » Oldenzaal » 7574ca Berichten: 24 Lid sinds: 11 Jan 2015 |
Het lijkt wel of het HD signaal van HBO 2 en 3 alleen doorkomt bij H D R.. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 11 August 2015, 20:40
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
LOL. Het is wel gezellig zo. Als je terugleest zie je dat een andere klant uit Hendrik Ido Ambacht ook HBO 2 en HBO 3 in HD heeft op de coaxkabel. Ik weet zeker, Roberto ook. Maar die is zo zuinig op zijn Samsung 4K televisie. Die durft niet de landinstelling te veranderen en de zenders blind te laten scannen. Dan had hij ze ook gezien. Afijn, een foto van de zenderlijst waar ze instaan is zo gemaakt, maar hoe laat ik dat hier dan zien? Ik heb geen website ofzo. |
|
|
Highway |
Geplaatst op 11 August 2015, 20:45
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Je kan een fotootje uploaden hier op de site. Gebruik dan "Beantwoorden" en dan kun je met browsen een plaatje opzoeken en toevoegen. Let op! 146.48kB max grootte/ Toegestane bestandstypen: .gif .jpg .png .zip .rar .tar .7z |
|
|
Adios |
Geplaatst op 11 August 2015, 20:54
|
Ik weet trouwens zeker dat in het Westland ook HBO 2 en HBO 3 in HD op de coaxkabel zitten. Daar zou theoretisch nog meer ruimte moeten zijn omdat jullie daar geen analoge televisiezenders meer hebben. Wij nog 15 stuks. Maar ik ga zo een plaatje uploaden hier. Hoop dat de Twentenaren mij dan geloven |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HBO 2 HD en HBO 3 HD nu op de coaxkabel bij Caiway.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Caiway slechte routes? | Storing | : 1 | 18 Jan 2024 |
Amino aria 7x naar Caiway omzetten | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 1 | 22 Dec 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie