obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Caiway multiscreen werkend kregen op Andriod 5???
breaker
Caiway heeft Multiscreen app niet op orde als het om ondersteuning gaat voor Andriod 5. Het is erg jammer dat Caiway hier niks aan doet.

In de Google play store zijn veel IPTV apps te vinden de Multiscreen app werkt hier ook mee. Ik ben aan het kijken of ik dit aan de praat krijg. Tot nu toe zonder resultaat.

Weet iemand welke poort nummer en op adres Caiway gebruikt?
Ik hoop dat Caiway hier ook mee werkt om toch TV te kunnen kijken via Andriod 5. En dit met de klanten wil delen tot hun een eigen app in orde hebben.
 
griffioen66
We zijn druk met de android multiscreen maar volgende probleem komt er al aan.
Ben ik Windows 10 aan installeren start ik Microsoft Edge op zeg maar de nieuwe explore en instaleer multiscreen.
En wat gebeurt er naar het invoeren van usernaam en wachtwoord

Er is een fout opgetreden Chrome is not supported. Please use another type of browser.

Klik ik op een zender staat er:
A.u.b. wachten, zender wordt geladen Dit kan enkele minuten duren

Nu ken ik de minuten dagen maanden wel van Caiw maar na 30 min was mijn hoop weg.

Dus volgende probleem voor wij van Caiw loop achter de feiten aan komt er aan Shock.
 
griffioen66
Roberto,

Probleem ik gebruikt geen Chrome op de laptop alleen de nieuwe Explore Edge


ga geen Firefox gebruiken omdat caiw niet capabel genoeg zijn om iets goeds te ontwikkelen.

Gewoon op vpn op pc werk en telefoon werkt prima
 
breaker
Ik gebruik Chrome en geen klachten dat het niet werkt.

Door NPAPI aan te zetten geen problemen https://support.google.com/chrome/ans...er/6213033 wel moet je de plug-in van Caiway verwijderen en weer installeren.
https://www.caiway.nl/site/nl/applica...ntvplugins
 
Highway
Dit topic bracht me op het idee om nu eens niet via de android app te gaan werken van caiway maar gewoon via internet explorer op de android.

Helaas dat lukt dus ook niet Mad, zie screenshot.
Highway voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
Handtekening
Wink
 
breaker
ook 43.0.2357.134
Als je dit invult in de adres balk chrome://flags/#enable-npapi staat de plugin dan aan. Zo niet zet deze even aan.

Edit: je kan ook de Chrome extensie installeren User-Agent Switcher
https://chrome.google.com/webstore/de...pkjnoahfmg
Gewijzigd door breaker op 19 juli 2015, 12:25
 
Highway
OP mijn laptop heb ik het al tijden werkend met zowel IE als FF.
Ik ben even in verwarring. Die user agent switcher is toch voor de normale (laptop/pc) chrome browser?
Of werkt het ook in chrome mobile?
Handtekening
Wink
 
breaker
Inloggen gaat wel maar dan krijg je de melding dat de plugin niet is installeert.
De plugin die je moet hebben is Viewright webplayer. Op de site van hun al gekeken maar daar kom ik niet verder. Dit is hun site http://www.verimatrix.com

Jammer dat wij dit moeten uitzoeken en niet Caiway die geen flikker hier aan doet.
 
Caiway Webcare
Voor het gebruik maken van Multiscreen is de plugin inderdaad nodig. Deze kunt u hier vinden.

Mocht dit niet werken wil ik u vragen een andere browser proberen. Firefox en Internet Explorer werken geheid.


Met vriendelijke groet,

Ian
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
breaker
We hebben het over Android 5 en niet over de PC versie van Multiscreen.
Blijkbaar vindt Caiway onbelangrijk om te investeren in nieuwe diensten of bestaande diensten behalve als er extra voor moeten worden betaald. Dan zijn jullie als de kippen erbij.

Ik neem Caiway heel erg kwalijk als het om Android ondersteuning gaat. Toen jullie de Android app maakte was het al bekend dat het niet werkte op 5 of hoger. Omdat tijdens 4.4 bekend was dat dat in 5 geen Dalvik interface niet meer wordt ondersteund. En de app werkt hier op.

Waarom kan bijvoorbeeld Ziggo wel gelijk een update geven?

We betalen vanaf juni nieuwe prijsverhoging wegens dat jullie met de tijd willen mee gaan. Ik merk daar weinig alleen dat er Disney erbij is gekomen. Wie kijk hier nou naar??

Ik denk dat over 3 jaar een nieuwe app komt zolang hebben we ook gewacht op Eurosport 2 nl en Disney. Elke jaar wordt er weer van alles beloofd maar niks wordt er mee gedaan.

En maar aan de klanten glasvezel aan beiden en maar op de site vermelden dat je Multiscreen op Android werkt niet dus.

Ik hoorde dat de IOS app ook alles mee mis mee is. Caiway heeft flink werk aan de winkel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway multiscreen werkend kregen op Andriod 5???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie