obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Sony tv 'sprinkt 'van zender
spaans
Hallo sinds 1 juli 2015 heb ik een probleem met de Sony tv KDL-40EX600.
Begin deze maand is er een zender wijziging gweest, en sinds dien hebben
wij het rare probleem, dat als we zo'n 5-10 min naar SBS6 kijken sprinkt de zender naar programma 19 . ( zwart beeld, geen geluid ). ???
De tv al een factory reset gegeven, opnieuw de zenders ingesteld, geen resultaat.
Bij Sony service dit probleem uitgelegd, zei gaven aan dat dit gebeurt is na de zender wijziging ( dus niet hun probleem? ).
Wat nu te doen??
 
breaker
Is er geen firmware update voor dit toestel?? Dit kan het probleem misschien verhelpen.
 
spaans
Nee , de laatste firmware is van 08-11-2011. ( M8.728 ).
Ook is het apparaat al ge-downgrade ook dat mocht niet helpen.
Maar bedankt voor het meedenken.
 
spaans
Apparaat heeft geen CI cam module nodig om digitale tv te ontvangen.
Ik weet dat dit vrij uitzonderlijk is, maar het signaal wordt hier open aangestuurd.
Ook is er geen enkel ander randapparatuur op aangesloten.
Favoriten lijst kan ik eens proberen, maar dit nooit eerder hoeven gebruiken.
Toch bedankt.
 
Migow
Heeft je oma mazzel dat er nooit voetbal is op rtl4 Grin
 
jj1987
Sony is wel kieskeurig qua ci modules. Mijn broer heeft een sony led en met een paarse Smit module telkens de melding dat het toestel niet ci+ geschikt is. Druk je op ok dan doet de tv het prima. Met de blauwe ci module van Smit geen centje last. Doe ik die oude paarse smit beneden in een samsung led dan is het enige nadeel dat de module "opgestart" moet worden. Doe ik in de samsung de nieuwe blauwe dan werken alle zenders ook prima maar zie je het "opstart" scherm niet van de module bij aanzetten. Ondanks de nieuwste software op de ci module. Heb bij mijn ouders beneden een splinternieuwe coaxkabel naar de meterkast getrokken van Hirschmann 9TS met einddoos en nieuwe versterker van Hirschmann en de pofc070 f connectors. Ook het aop is door Schuuring doorgemeten en vervangen. Maar de signaalwaarde blijft steken bij de 68%. Vond het vrij laag! Zeker omdat de huiskamer op de 3e tap zit op de versterker. Beeld is wel prima en geen BER fouten.
 
jj1987
Haha dan mag ik mijn samsung led wel op een lagere tap zetten. Heb 100% en geen BER fouten. Had hem hoger gezet daar de Humax 5200c vaak een lager signaal had. Maar dat is wel een Humax issue. Omdat die tuner inwendig doorgelust is.
 
breaker
Ik zelf heb ook een Sony Bravia. Ik had het probleem als ik naar de EPG menu ging deze elke keer terug ging naar kanaal 1.
Ik heb veel instellingen gewijzigd doordat ik land instelling op Duitsland heb gezet en de taal op Nederlands was deze probleem verholpen. Ik heb ook gemerkt dat meer opties open zijn dan wanneer deze op land instelling op Nederland stond. Zo werkt op Duistland interactie tv(hBBTV) en bij Nederland weer niet.

Misschien kan je dit ook proberen je moet wel je tv helemaal terug zetten naar de fabrieks- instelling het zoeken naar de kanalen gaat ook anders deze moet je volledige zetten.
 
jj1987
Heb een samsung D8000 model uit 2011. Hbbtv moet mogelijk zijn. Moet daarvoor in het service menu zijn van de tv. Maar heb t nooit aangedurfd om daar instellingen te wijzigen. Het schijnt als je hem inderdaad op Duits zet er een optie in het menu komt "data service" zodat hbbtv gaat werken.
 
Adios
Heb je de laatste firmware in je televisie zitten?

Meestal hoef je niet in het servicemenu van een Samsung televisie om HbbTV aan te zetten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sony tv 'sprinkt 'van zender', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Welke zender erbij Welke zender wil je er nog bij hebben? : 15 10 mei 2023
Zender 701 Demokanaal Interactieve TV, Pay Per Event : 1 24 apr 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Advertentie