obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Decoder van CaiWay/Delta zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Samsung smt-c7140
marrie3
ik heb deze decoder nu een jaar of 3 denk ik en hij bevalt prima, alleen de laatste tijd krijg ik steeds dat de zenderlijst verschijnt. Ligt dit aan mijn decoder en kan ik er wat aan doen,
groetjes,
Marrie
 
jj1987
Hallo Marrie, dit kan verschillende oorzaken hebben. Een bug in de software. Een lamme knop op de afstandsbediening. Leg de afstandsbediening tijdens het kijken eens uit de buurt van de decoder. Misschien blijft die knop hangen waardoor de decoder telkens het sein krijgt om de zenderlijst te tonen. Al eens gereset naar fabrieksinstellingen? Is de decoder ge-update naar de laatste firmware instellingen?
 
marrie3
dank je voor het antwoord, ik ga het allemaal uitproberen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung smt-c7140', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
SMT C7140 tv lijst Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 24 nov 2018
samsung syncmaster p2270hd vindt geen kanalen TV's met ingebouwde Tuners : 6 11 feb 2018
Koppeling entone aan afstandbediening Samsung Hardware instellingen : 6 04 jan 2018
Samsung TV gaat naar verkeerde HDMI port Algemeen : 2 08 mrt 2017
Advertentie