obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Al uren geen televisie op de coaxkabel in Krimpen
Adios
Maar de helpdesk is natuurlijk weer gesloten van Caiway.

Echt te zot voor woorden!!
 
Bordewolf
COAX moet je bij de netbeheerder zijn. Dat is niet Caiway.

Ik ben het overigens eens dat Caiway een service van jan lik me vesje heeft. Ziggo gewoon 24 uur per dag bereikbaar.
 
Adios
Volgens mij moet ik toch echt bij Caiway zijn. Met hen heb ik een contract toch? Niet met een netwerkbeheerder.
 
Adios
Het is nu tien uur in de ochtend, nog steeds geen signaal.
Caiway gebeld, alle aansluitingen doorgenomen (protocol) compleet overbodig dingen losgekoppeld, uiteraard geen beeld na directe aansluiting.

Toen werd me meegedeeld dat er pas een centrale melding wordt aangemaakt als drie abonnees bellen met dezelfde storing.

Buren hebben ook gebeld, ook alles losgekoppeld. Geen beeld. Maar nog geen centrale melding wordt er aangemaakt.

Wij wonen in een wijk waar ook voor Ziggo kan worden gekozen. De meesten kijken hier via Ziggo. Dus als de derde melding niet komt................

Ik wordt hier zo verschikkelijk moe van Caiway !!!

Een wijk verder is gewoon beeld.

Hoe lang gaat dit duren ?
 
Adios
De storing is opgelost, maar hemel en aarde moet je ervoor bewegen.
 
Adios
Maar wel in de weekenden. Caiway is volgens mij in het weekend onbereikbaar
 
Caiway Webcare
Caiway is óók in het weekend zowel telefonisch als via social media te bereiken.

Openingstijden telefonische helpdesk:

Zaterdag: 1000u-1600u
Zondag: Gesloten

Openingstijden social media:

Zaterdag en zondag van 0900u-2100u


Het doet ons goed om te horen dat de storing weer is verholpen. Onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groeten,

^NL

Caiway Webcare
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al uren geen televisie op de coaxkabel in Krimpen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie