Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Headers downloaden uit de newsgroups
|
|
bbogert |
Geplaatst op 22 July 2010, 20:19
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 22 Jul 2010 |
Ik kan kan geen headers meer dl uit de newsgroepen sinds 16-07-2010. Met newsleecher niet maar ook grabit dl alleen maar post onder de 16- 07-2010 Net of mijn systeem datum niet goed staat ![]() Wie weet raad??? Groet, Bertus |
|
|
magicwizz |
Geplaatst op 30 July 2010, 20:36
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 176 Lid sinds: 26 Oct 2009 |
Quote bbogert schreef: Ik kan kan geen headers meer dl uit de newsgroepen sinds 16-07-2010. Met newsleecher niet maar ook grabit dl alleen maar post onder de 16- 07-2010 Net of mijn systeem datum niet goed staat ![]() Wie weet raad??? Groet, Bertus Dit bericht is van belang voor alle abonnees van Caiway die gebruik maken de news.caiway.nl Er is een storing geweest in de periode 16-07-2010 t/m 23-07-2010 met de textnews-server txtnews.caiway.nl en news.caiway.nl.De storing heeft tot gevolg dat geplaatste artikelen in deze periode niet of niet op de juiste plek in uw news-programma zichtbaar zijn. Deze storing heeft geen impact gehad op het lezen van (binaries) artikelen via NZB. Onze excuses voor het ongemak. Caiway Network Operations Center. Bron: www.caiway.nl Gewijzigd door magicwizz op 30 July 2010, 20:37 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Headers downloaden uit de newsgroups', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |