obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
ipingtest.com
magicwizz
Ipingtest.com is een nieuw soort speedtest wat nog volop in ontwikkeling is. Op deze site kun je je snelheid meten en vergelijken met de "rest" van Nederland. Ook is het mogelijk om de applicatie te downloaden van ipingtest.com zodat je de pc elke dag opnieuw kan laten meten zodat als je een keer op de trayicon drukt dat je meteen je gemiddelde snelheden kan bekijken van je eigen verbinding en of je provider zijn huidige snelheid ook wel echt aanbied. Ik gebruik het nu al voor een aantal weken en ik moet zeggen dat ik boven de geadverteerde snelheid zit bij Caiway Smile Voor mijn abbo wordt geadverteerd met 16 Mbps en ik haal elke dag rond de 17,8 Mbps. 1 klein dipje van 13 Mbps gehad in een 3 weken tijd. En dan hebben we het nog over een gemiddelde snelheid :-)

Dus voor mensen die het leuk vinden om telkens maar te weten of ze de juiste snelheid halen of omdat ze gewoon benieuwd zijn hoe stabiel de verbinding is qua snelheid kunnen eens een kijkje gaan nemen Smile

http://www.ipingtest.com
 
maanmist
Leuke mogelijkheid:
10.36 geeft hij hier aan met premium abo.
Gewijzigd door maanmist op 21 juli 2010, 07:06
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ipingtest.com', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie