obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Vodafone kandidaat voor CaiWay glasvezel?
Ex-Ziggo
Het staat nergens zwart op wit, maar als je onderstaande leest dan kan het maar zo zijn dat Vodafone interesse heeft om diensten op het glasvezel netwerk van CaiWay aan te bieden.

Quote

Vodafone wil zich nu ook op de televisiemarkt storten. Het Britse concern, traditioneel aanbieder van mobiele telefonie, zal een flinke kluif hebben om zich te profileren, maar hoopt binnen vijf jaar een marktaandeel van 10% te hebben. Het bedrijf gaat zich onderscheiden door het aanbieden via glasvezel, waarmee een breder zenderaanbod geboden wordt.
Handtekening
Bij Ziggo was alles beter, na fusie UPC gaat het hard achteruit. Sad
CaiWay toch zo gek nog niet, maar het moet beter! Boxing
 
Bordewolf

Quote

Ex-Ziggo schreef:

Het staat nergens zwart op wit, maar als je onderstaande leest dan kan het maar zo zijn dat Vodafone interesse heeft om diensten op het glasvezel netwerk van CaiWay aan te bieden.

Quote

Vodafone wil zich nu ook op de televisiemarkt storten. Het Britse concern, traditioneel aanbieder van mobiele telefonie, zal een flinke kluif hebben om zich te profileren, maar hoopt binnen vijf jaar een marktaandeel van 10% te hebben. Het bedrijf gaat zich onderscheiden door het aanbieden via glasvezel, waarmee een breder zenderaanbod geboden wordt.


Dergelijke marketingzinnen zeggen niets. Bovendien zit Vodafone o.a. al op Reggefiber. Vodafone is wel onafhankelijk en heeft geen banden met Reggefiber zoals KPN en alle dochter/zustermaatschappijen heeft.
 
Adios
Ik lees over de klantenservice van Vodafone, weinig goeds.
 
Migow
Nou dat is mooi Vodafone Smile Heb me entone al dus dat scheelt haha
Geloof mij nu: zolang caiway coax heeft is elke andere aanbieder voor meeste niet intressant met meerdere tv's in huis. En als je ci+ niet meer kan gebruiken ga je er qua gemak op achteruit. Dus laat maar komen en men komt er zelf wel achter dat het gras bij de buren echt niet zo groen is dan dat het nu lijkt.
 
Bordewolf

Quote

Migow schreef:

Nou dat is mooi Vodafone Smile Heb me entone al dus dat scheelt haha
Geloof mij nu: zolang caiway coax heeft is elke andere aanbieder voor meeste niet intressant met meerdere tv's in huis. En als je ci+ niet meer kan gebruiken ga je er qua gemak op achteruit. Dus laat maar komen en men komt er zelf wel achter dat het gras bij de buren echt niet zo groen is dan dat het nu lijkt.


Migow, dat probleem kan snel opgelost zijn wanneer op het glasnetwerk van CIF een optie ingebouwd is van glas naar COAX. Dat doet Reggefiber nu ook al.
Kortom wanneer deze technische mogelijkheid bestaat is er gemakkelijk een optie te vinden waardoor dit gaat werken.
 
Migow
Ja technisch kan alles maar ik lees ook bij andere glasvezelaanbieders dat ze er juist vanaf stappen van glas/coax converter en waarom doen ze dat dan?
 
Bordewolf

Quote

Migow schreef:

Ja technisch kan alles maar ik lees ook bij andere glasvezelaanbieders dat ze er juist vanaf stappen van glas/coax converter en waarom doen ze dat dan?

Ik denk technisch beheer. Je moet steeds twee stromen beheren. Wanneer je alleen tv over glas aanbiedt dan hoef je dat alleen te beheren wanneer er iets uitvalt.
De keuze om de conversie niet te doen snap ik uit dat oogpunt wel, echter is het zeer klantontvriendelijke om deze uit te schakelen. Sommige providers hebben lak aan hun klanten....
 
gamespel

Quote

Migow schreef:

Nou dat is mooi Vodafone Smile Heb me entone al dus dat scheelt haha


Of je daar nu blij moet zijn (met die entone)....
 
Migow
Ik zal echt de uitzondering zijn maar hier werkt de entone echt goed.
Moet er wel bij zeggen dat ik wel een andere afstandsbediening heb gekregen van caiway en die werkt vele malen beter dan dat barrel wat erbij zat.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vodafone kandidaat voor CaiWay glasvezel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie