obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
FIBER NL overweegt concurrentie met Caiway
Adios
http://www.totaaltv.nl/nieuws/19166/f...aiway.html
 
Highway
Voor mij zou prijs een overweging zijn.
Wat Caiway voor heeft op fiber is het aanbod van tv via de kabel, zowel analoog als digitaal.
Handtekening
Wink
 
Migow
Qua prijs denk ik niet dat ze zo goedkoop zijn, want net wat Highway zegt: je hebt dan geen coax signaal meer en heb je meerdere tv's dan moet je daar dus ook extra iptv decoders voor huren. En wil je wel coaxsignaal houden dan kun je nog eens 16-17 euro bij de prijs optellen.Dan neem je digitale tv van caiway en de rest van fiber. Nee ik vind het prima zo maar laat maar komen zou ik zeggen. Hoe meer keus hoe beter. Maar vrees dat heel veel mensen niet de evt valkuilen zien (meerdere tv's)
 
Adios
Ik loop al jaren tegen de valkuilen aan van meerdere televisies in huis en daar niet mijn gehele pakket op kunnen zien, tenzij ik blauwe vingertoppen accepteer van het switchen van smartcards.
 
Adios
Als ik geen zalf zou gebruiken wel Smile
 
Highway
HDR kom je uit Zwolle? Blauwvingers
Handtekening
Wink
 
Adios
Nee, gewoon uit Krimpen aan den IJssel.
Zwolle heeft Ziggo zover ik weet.

Maar zou Caiway als het op Reggefiber komt ook op de tweede glasvezel, een volledig DVB-C aanbod doen?

Dan zouden veel klanten denk ik ideaal vinden.
Wij hebben de coaxkabel nog.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Nee, gewoon uit Krimpen aan den IJssel.
Zwolle heeft Ziggo zover ik weet.

Maar zou Caiway als het op Reggefiber komt ook op de tweede glasvezel, een volledig DVB-C aanbod doen?

Dan zouden veel klanten denk ik ideaal vinden.
Wij hebben de coaxkabel nog.


Het zou goed zijn dat alle aanbieders die dat kunnen leveren dat ook op het CIF-netwerk mogen doen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FIBER NL overweegt concurrentie met Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie