obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Caiway gek op nieuwe abonnees ??
boeskool
Hallo,

Het is 27 januari...

Op 10 feb gaat het signaal van Ziggo bij ons eraf en die van Caiway erop,blijkbaar zijn zij bij Caiway zo blij met de nieuwe abonnees dat ze maar tegelijk drie installatiepakketten opsturen naar mij.Grin
Er staan drie pakketten van Caiway in mijn MIJNPAKKET van postnl.
 
rayblo
Apart ik had toch maar een complete doos met volledige inhoud
 
boeskool
@Roberto
Nee hoor, ik krijg alleen maar het modem router en drie smardcards.....ik kijk via coax...zit in het cogas gebied.
 
Adios
Heel verstandig om via de coaxkabel te kijken.
 
Caiway Webcare

Quote

boeskool schreef:

@Roberto
Nee hoor, ik krijg alleen maar het modem router en drie smardcards.....ik kijk via coax...zit in het cogas gebied.


Beste Boeskool,

We willen je graag duidelijkheid geven. Kan je hiervoor je adresgegevens via een aan ons sturen? Dit mag via deze site.

We informeren je graag.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Bordewolf

Quote

boeskool schreef:

@Roberto
Nee hoor, ik krijg alleen maar het modem router en drie smardcards.....ik kijk via coax...zit in het cogas gebied.


Dan klopt het toch? 1 pakket waar al een smartcard in zit. De andere twee zijn losse pakketjes (de andere twee smartcards)

Zo was het bij mij tenminste. Dus ophef om niks.
Gewijzigd door Bordewolf op 28 januari 2015, 21:10
 
boeskool

Quote

H D R schreef:

Heel verstandig om via de coaxkabel te kijken.


Slechte ervaring met glas??
 
Adios
Met het internet op de glasvezel heb ik uitstekende ervaring.
Televisie over de glasvezel voegt voor mij niks toe. Sterker nog, ik lever in op wat ik allemaal kan met mijn smart TV
 
boeskool
Ok...
 
mb200d
Succes in oldenzaal.

In enter betreft het 1 pakket met
- cisco modem
- sitecom router
- 1x smartcard


Geniet nog even van de Ziggo diensten. Smile


Ik kan wel vertellen dat Ziggo actief e-mail account uitschakeld. (3 accounts/gebruikers voortgeholpen, in alle gevallen geen toegang meer tot ziggo omgeving na vervallen abbonement).
Wil je een kopie van je mail houden, regel dat op tijd.

Ik had gedacht dat ziggo nog wel een aantal dagen, week of 2, de toegang tot de e-mail door liet lopen.

Dit zal met het gezeik van de cogas/caiway/kassa/consumentenbond wel niet geholpen hebben.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway gek op nieuwe abonnees ??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie