obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
DNS server
vroemmie
Beste,

Sinds 5 dagen vliegt elke keer de DNS server er uit, ik heb glasvezel [ sinds juni 2013 ] dus staat er een modem in de meterkast en er tussen heb ik een Sitecom WI-FI Router X4N300 staan tot 5 dagen geleden ging alles goed .

Wie heeft een oplossing optie of een ander advies voor mij om dit hele vervelende probleem op te lossen.

Alvast dank voor het meedenken en nog een fijne avond ,

Groet,

VROEM.
 
LennG
Ik heb precies hetzelfde probleem sinds een paar dagen. Mijn verwachting is dan ook dat de oorzaak hiervan niet aan de router aan "onze" kant ligt.

Gr,
Lenn
 
vroemmie
Goedemorgen,

Volgens Caiway moet ik de router opnieuw configureren en daar maar iemand voor zoeken als ik dat niet kan , dan zou ik Sitecom moeten bellen het melden en dan een ref: nr moeten vragen en dan zou ik een nieuwe router krijgen van Caiwai ???

Nou : Schiet mij maar de kerstboom in , wat een rare redenering.

Fijne dag en groet,

VROEM.
 
Bakstenen

Quote

vroemmie schreef:

Goedemorgen,

Volgens Caiway moet ik de router opnieuw configureren en daar maar iemand voor zoeken als ik dat niet kan , dan zou ik Sitecom moeten bellen het melden en dan een ref: nr moeten vragen en dan zou ik een nieuwe router krijgen van Caiwai ???

Nou : Schiet mij maar de kerstboom in , wat een rare redenering.

Fijne dag en groet,

VROEM.

Nee is geen gekke redenering ,vraag nooit hoe het komt maar soms gaat er wat software matig verkeerd, als je een backup van je site com heb gemaakt kan je deze zo terug zetten,anders fabrieks instellingen terug zetten ,maar als Caiway deze geleverd heeft moeten zij je helpen
 
Adios
Kan je de router niet gewoon een harde reset geven?
 
vroemmie
Dank je voor de tip , maar met de stekker er uit halen krijgt hij toch een harde reset ???

Geen idee hoe dat anders zou moeten, of wil je mij dat uitleggen , alvast dank .

Fijne Sinterklaasavond .

VROEM.
 
Bordewolf

Quote

Bakstenen schreef:

Quote

vroemmie schreef:

Goedemorgen,

Volgens Caiway moet ik de router opnieuw configureren en daar maar iemand voor zoeken als ik dat niet kan , dan zou ik Sitecom moeten bellen het melden en dan een ref: nr moeten vragen en dan zou ik een nieuwe router krijgen van Caiwai ???

Nou : Schiet mij maar de kerstboom in , wat een rare redenering.

Fijne dag en groet,

VROEM.

Nee is geen gekke redenering ,vraag nooit hoe het komt maar soms gaat er wat software matig verkeerd, als je een backup van je site com heb gemaakt kan je deze zo terug zetten,anders fabrieks instellingen terug zetten ,maar als Caiway deze geleverd heeft moeten zij je helpen


Niet mee akkoord gaan. Caiway levert deze router, dus zij moeten vervangen wanneer het ding het niet doet!
Wanneer je in de winkel iets koopt, bijvoorbeeld een I-pad hoef je echt niet met Apple te bellen wanneer deze stuk is. De partij die levert is verantwoordelijk !!!!!!!!!!!!
 
Migow
Ja maar je moet toch ook wel klein beetje weten hoe je in je router kan komen en hoe je een reset moet geven aan je router. En weet je dat niet vraag het aan iemand die er wel wat van weet. Ben er van overtuigd dat 80% van geen internetverbinding van router simpel op te lossen is door reboot router.
 
Bakstenen

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

Bakstenen schreef:

Quote

vroemmie schreef:

Goedemorgen,

Volgens Caiway moet ik de router opnieuw configureren en daar maar iemand voor zoeken als ik dat niet kan , dan zou ik Sitecom moeten bellen het melden en dan een ref: nr moeten vragen en dan zou ik een nieuwe router krijgen van Caiwai ???

Nou : Schiet mij maar de kerstboom in , wat een rare redenering.

Fijne dag en groet,

VROEM.

Nee is geen gekke redenering ,vraag nooit hoe het komt maar soms gaat er wat software matig verkeerd, als je een backup van je site com heb gemaakt kan je deze zo terug zetten,anders fabrieks instellingen terug zetten ,maar als Caiway deze geleverd heeft moeten zij je helpen


Niet mee akkoord gaan. Caiway levert deze router, dus zij moeten vervangen wanneer het ding het niet doet!
Wanneer je in de winkel iets koopt, bijvoorbeeld een I-pad hoef je echt niet met Apple te bellen wanneer deze stuk is. De partij die levert is verantwoordelijk !!!!!!!!!!!!

Als ik het goed gelezen heb heeft Caiway deze niet geleverd,en de service bij Caiway gaat niet verder als Wifi,dus je steekt de UTP zo in je PC en er is internet of in de Wifi router en als je internet heb is voor hun de kous af
 
Bakstenen

Quote

vroemmie schreef:

Dank je voor de tip , maar met de stekker er uit halen krijgt hij toch een harde reset ???

Geen idee hoe dat anders zou moeten, of wil je mij dat uitleggen , alvast dank .

Fijne Sinterklaasavond .

VROEM.


Sinterklaas is weg, gezien de pakjes nog geen crisis,maar hier vind je de antwoorden op vele vragen.
https://www.sitecom.com/nl/hulp-nodig-bij-je-sitecom-product-geen-probleem/97?product=1585&version=V1-002
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DNS server', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
News server Storing : 1 19 dec 2019
News server Storing : 3 18 sep 2019
Eigen DNS server draaien Algemeen : 1 05 mrt 2019
News server Storing : 1 01 okt 2018
Advertentie