obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
met router geen internet verbinding
balletjes
Gisteren de verbinding alles-in-1 glas geïnstalleerd, met de laptop op de glasvezel modem werk alles perfect.

Maar als in de router er tussen zet geen verbinding meer met internet, contact gehad met caiway alles nagelopen en gereset maar helaas geen resultaat.

Om kabel uit te sluiten geteste snoeren er tussen gezet alles uitgezet en opnieuw opgestart maar geen resultaat.

Indien ik de router weer op mijn oude provider zet is er niet aan de hand en heb ik weer verbinding.

type router sitecom X7AC 1200.

Vandaag via ip adres de router terug gezet naar fabrieks instelling maar ook dit geen resultaat.

Wie kan mij helpen!
 
Bakstenen
Heb je de laptop helemaal uit gezet? werkwijze is ,alles uitzetten ook de Caiway router ,dan die als eerste aanzetten dan router dan laptop.

Wie kan mij helpen!
 
Migow
Volgens mij zelfs eerst glasvezelmodem uit. Max 30 min. Wachten dan router aan en als laatste laptop. En daarna inloggen in je router en auto dhcp instellen en je wifi instellen etc. Succes
 
Bakstenen
Ik had geen probleem ermee ,wat je wel altijd moet doen is een backup maken van je router instellingen en om de 14 dagen een herstelpunt maken,en het kan gebeuren dat het internet ineens wegvalt kan ook te maken hebben met een update van Windows,dat blijft toch altijd duister we hebben het allemaal over veiligheid maar wat Microsoft doet met onze gegevens tijdens de updates weet niemand.
 
balletjes
Na meerdere keren contact te hebben gehad met caiway is het probleem donderdag opgelost.

het probleem zat in de router.

Bij de instelling geavanceerd hebben we de keuze uit hardware versneller aan/uit standaard wordt deze door sitecom op ja gezet maar het caiway signaal kan hier niet mee om gaan dus bij alle caiway verbinding op glas moet deze op uit staan.

Bedankt voor alle reactie
 
Mark

Quote

balletjes schreef:

Na meerdere keren contact te hebben gehad met caiway is het probleem donderdag opgelost.

het probleem zat in de router.

Bij de instelling geavanceerd hebben we de keuze uit hardware versneller aan/uit standaard wordt deze door sitecom op ja gezet maar het caiway signaal kan hier niet mee om gaan dus bij alle caiway verbinding op glas moet deze op uit staan.

Bedankt voor alle reactie


Misschien ligt het eraan welke sitecom router maar toen ik alles aan had gesloten werkte mijn router gelijk goed en de hardware versneller staat gewoon op "Aan"

Mark
 
vroemmie
Goedemorgen allemaal,

Dit lijkt dacht ik zo toch wel een beetje op mijn probleem met de DNS server, of heb ik dit mis ???

Ik ga iig de aangegeven oplossing proberen eens zien of het bij mij ook succesvol kan zijn ........Iig dank voor het delen .

Fijne dag en groet,

VROEM.
 
stacey
ik had het zelfde probleem met de router ac1750 van sitecom heb de versneller uitgezet en heb verbinding ikzelf heb het 200mb pakket en de caiway router trekt dat niet dus heb de ac 1750 genomen maar ook die gaat niet verder dan 100 mb terwijl als ik de kabel rechtstreeks in de pc duw dan kom ik op 212 mb wie weet daar raad op
 
Migow
Bedraad of via wifi?
 
stacey
bedraad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'met router geen internet verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Advertentie