Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
Pagina 2 van 2: 12
|
met router geen internet verbinding
|
|
Migow |
Geplaatst op 14 December 2014, 14:12
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Al andere kabel tussen glasvezelmodem en wanport router geprobeerd? Lijkt wel ofdat wan/lan maar 100 Mbit staat. Andere lanport geprobeerd? |
|
|
stacey |
Geplaatst op 14 December 2014, 14:35
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 14 Dec 2014 |
Nee heb ik niet gedaanaar zitten er meer aansluitingen dan en kan ik dat met de zelfde bij geleverde kabel doen |
|
|
Migow |
Geplaatst op 14 December 2014, 14:38
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Er is maar 1 wanpoort waarop glasvezelmodem moet. En je hebt 4 lanpoorten waarop je je apparatuur bekabeld op aansluit. Gewoon ff standaard bijgeleverde kabeltje bij je router gebruiken tussen glasvezel en router. Succes en sluit je pc eens aan op andere lanport. Je weet maar nooit |
|
|
stacey |
Geplaatst op 14 December 2014, 14:41
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 14 Dec 2014 |
Ga ik proberen bedankt zover |
|
|
vroemmie |
Geplaatst op 14 December 2014, 16:22
|
Activiteit Berichten: 31 Lid sinds: 03 Jun 2013 |
Goedemiddag allemaal, De bijlage van Stacey is voor mij volstrekt onduidelijk, vind het in deze topic ook niet thuishoren . Wat mijn verbinding betreft: Ik heb geen internet onderbrekingen meer gehad en ga er vanuit dat het opgelost is . Zo niet dan meldt ik mij wel weer . Voor allemaal hele fijne Kerstdagen en een goed gezond,...........en financieel gezond en alle goeds wat er te wensen valt 2015. Groet, VROEM. Kan wat mij betreft een slotje op . |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'met router geen internet verbinding', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 Mar 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
Philips SmartTV plus internet | Hardware instellingen | : 1 | 29 Nov 2023 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie