Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
Aanbieding Caiway ivm Ziggo overstap
|
|
Brakb |
Geplaatst op 24 October 2014, 13:38
|
Activiteit » almelo Berichten: 1 Lid sinds: 24 Oct 2014 |
Zo weer een illusie armer: je krijgt alleen korting als je de kabel neemt van Caiway, neem je glasvezel internet, waar automatisch telefonie bij zit, en tv via de coax .............dan geen korting en GEEN aanbieding telefonie. Alleen 3 maand korting en niet voor 9,95 onbeperkt bellen. DIT IS ALLEEN ALS JE EEN KABEL PAKKET NEEMT!!! dus alleen bij kabel korting en niet bij glasvezel. De mevrouw van de klantenservice gaf toe dat het erg onduidelijk vermeld wordt. CAIWAY DOET VOORKOMEN ALSOF ZE KORING EN ONBEPERKT BELLEN ( 9,95) AANBIEDEN VOOR ALLE KLANTEN EN DAT IS DUS NIET ZO!!! en maandelijks opzeggen alleen voor de kabelpakketten. Let dus op en vragen vragen en nog eens vragen anders ben de de sjaak zoals hier. Ik hoop dat er heel gauw meerdere aanbieders komen |
|
|
Adios |
Geplaatst op 24 October 2014, 13:59
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Dit zal morgen allemaal wel aan de kaak gesteld worden bij Kassa op NPO 1. Ik snap Caiway niet, want als ze geen tegemoetkomingen doen op de glasvezel, neemt geen kip daar een glasvezel abonnement in Twente. De internetsnelheden zijn daar veel hoger en je krijgt meer voor minder geld. |
|
|
Migow |
Geplaatst op 24 October 2014, 14:25
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Caiway denkt slim te zijn maar zijn ze niet haha Begrijp wel de coax want dat is in feite het 1:1 overnemen van huidige Ziggo. Glas is een verhaal apart, want dat kun je niet vergelijken met Ziggo want die heeft dat niet. Vandaar die gedachtenkronkel van caiway. En als ze daar het bellen ook via glas goedkoper maken dan breek de pleuris uit bij de reeds bestaande klanten. Ja slim hoor caiway maar niet heus. Maar ik zal het wel verkeerd zien want ik heb niet geleerd voor marketing etc etc Wat ik wel weet is dat alle partijen dit niet verwacht hadden en nu proberen ze te redden wat er te redden valt. In mijn woorden zijn het gewoon amateurs die denken dat de klanten achterlijk zijn |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 25 October 2014, 12:26
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote Migow schreef: Caiway denkt slim te zijn maar zijn ze niet haha Begrijp wel de coax want dat is in feite het 1:1 overnemen van huidige Ziggo. Glas is een verhaal apart, want dat kun je niet vergelijken met Ziggo want die heeft dat niet. Vandaar die gedachtenkronkel van caiway. En als ze daar het bellen ook via glas goedkoper maken dan breek de pleuris uit bij de reeds bestaande klanten. Ja slim hoor caiway maar niet heus. Maar ik zal het wel verkeerd zien want ik heb niet geleerd voor marketing etc etc Wat ik wel weet is dat alle partijen dit niet verwacht hadden en nu proberen ze te redden wat er te redden valt. In mijn woorden zijn het gewoon amateurs die denken dat de klanten achterlijk zijn Bij andere glasaanbieders kun je gewoon kiezen wat je wel en niet wilt. Kijk maar eens naar Vodafone, die dring je geen alles in 1 pakket op: https://www.vodafone.nl/shop/vodafone-thuis/ |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanbieding Caiway ivm Ziggo overstap', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Caiway slechte routes? | Storing | : 1 | 18 Jan 2024 |
Amino aria 7x naar Caiway omzetten | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 1 | 22 Dec 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie