obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Veilig Internet Software
Murgen
Hoi, is dit hetzelfde als F-secure Internet Security? Ik kan het op de Caiway website zo gauw niet vinden.
 
Migow
Het staat er wel maar is ff zoeken Smile

Voordelen Veilig Internet
Beveiliging tegen virussen, spyware en andere malware (Windows, Mac en Android)
Beschermt u tegen gevaarlijke websites (Windows en Android)
Beschermt uw kinderen tegen ongeschikte webinhoud en toepassingen (Windows en Android)
Veilig online bankieren en winkelen (Windows)
Blokkeert spam, phishingberichten, ongewenste oproepen en SMS/MMS berichten (Windows en Android)
Helpt u om uw zoekgeraakt toestel te vinden, te vergrendelen en te wissen (Android)
Eenvoudig zelf te downloaden, te installeren en te beheren via mijncaiway.nl/myinternet
Per maand opzegbaar
Veilig Internet maakt gebruik van Internet Security van F-Secure



Dus F-secure

En je had het antwoord al via twitter van helpdesk zag ik Smile Dat werkt vaak wel heel snel overigens
 
Murgen
Dank je, ja, het staat inderdaad ergens, ik keek er overheen. Ze antwoorden idd heel snel en de licentieprijs is iets voordeliger dan zelf een f-secure licentie kopen. Ik moet 6 systemen beveiligen, tikt aan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Veilig Internet Software', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie