obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Glasvezel Basis pakket Oudenbosch
Murgen
Mensen, even een tip/waarschuwing!

Ik heb vanaf december 2012 glasvezel en onlangs kwamen de nieuwe pakketten en de prijsverhoging (61,50 inclusief gratis Plus pakket). En ik vond het Plus pakket wel handig vanwege Syfy maar wat denk je: geen Plus pakket. Caiway heeft het er eenzijdig afgesloopt!

Abonnementsgegevens Abonnement: Alles-in-1HD TV
Prijs: Inbegrepen in bundel
Abonnee sinds: 22 december 2012
Opbouw abonnement: Extra zenderpakket Plus TV bij Alles-in-1 pakket € 0,00
Totaal: € 0,0

Ik heb dus maar direct gebeld en het omgezet in een G200 pakket. Sneller internet (hoop je dan) en 9 euro goedkoper per maand want die Entone gooi ik er gelijk uit. Ieder kijkt hier toch via Coax of via Internet naar Netflix Wink
 
Migow
Snap je niet helemaal, want het pluspakket zat er nooit standaard bij. Ja als je pakket aanschaft dan was het de 1e 2 maanden gratis, maar daarna kun je gewoon betalen. Dus ik weet niet wat ik gemist heb hoor.
Heb mijn pakket 150/150 ook gewoon gehouden en dan hoef ik voor interactieve tv en opneemfunctie niet extra te betalen.
Maar pluspakket? Heb ik nooit gehad en zal het ook nooit nemen.
 
Migow
oke snap hem Roberto Jullie hadden dat pakket ism die arties. Echter lees ik dat Murgen van pakket is veranderd en dan gelden toch de nieuwe voorwaarden? En ja caiway sloopt er vanalles uit. Ook het interactieve gedeelte en opneemfuncties etc moet je nu voor betalen terwijl ik dat nog gratis heb zolang ik maar niet overstap op het G200 pakket en lekker bij het 150/150 blijf. En idd is het allemaal verkapte verhoging/versobering
 
Migow
nee klopt niet ik heb het 150/150 met alleen het basispakket. Dat ik sport 1 en foxsports heb reken ik niet mee Smile
Nooit het pluspakket gratis erbij gehad en ja ik heb ook al een tijdje glasvezel Smile
 
Migow
Verrek maar dan heb ik volgens mij het alles in 1 standaardpakket Ik betaal nl. 51,25 nu en daarvoor 50,00 En ja ik heb 150/150 en een entone 515 en ja ik kan opnemen. Smile

https://www.caiway.nl/site/documents/...V14.02.pdf
 
Migow
Ja ooit maar zolang ik niet wijzig moeten ze het volgens mij gewoon blijven leveren
 
Migow
Ik laat me verrassen haha. Zou zo maar kunnen. Maar het go pakket is bij andere ook via coax te verkrijgen. Dus zou vreemd zijn maar caiway kennende haha. Je hebt ze op een idee gebracht je wordt bedankt haha
 
Migow
Ben benieuwd en gooi me entone zeker niet weg Smile leuk klokje hoor. Maar verbaasde me wel dat ze niet inzetten op iptv. Instappakket bieden ze zelfs áan zonder entone, maar daar heb je nu wel de mogelijkheid om 10 kanalen tv ook via telefoon/tablet te bekijken. Dus waarom volgend jaar dan niet complete basispakket ook via tablet? En meerdere entones per klant hoor je ook bitter weinig meer over. Ja moeilijk een switch leveren 😄
 
Murgen
Vond ik ook maar het is er bij mij gewoon uitgesloopt (op de Entone en op coax). Vandaar mijn waarschuwing/tip. Maar goed, we gaan voor 9 euro per maand minder op papier 200/200 Mbps krijgen. Het is op dit 150/150 Mbps pakket nu rond de 80/95 Mbps, zal mij benieuwen ...
 
Migow
Hier is het echt 150/150 en ja ook via wifi. Heeft ff geduurd want daarvoor zat ik ook rond de 80/80 maar door aanschaf usb wifistick nu wel volle snelheid draadloos. En bedankt voor je melding want nu weet ik dat ik glas standaard heb en geen plus haha
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Glasvezel Basis pakket Oudenbosch', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie