obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
MailAccept spam
Murgen
De laatste tijd heel veel spam van 'bekendere' bedrijven omdat ik ingeschreven zou staan bij MailAccept. No way, ik kan me per spambericht/reclame uitschrijven maar MailAccept zelf is nergens te vinden. Ik wil gewoon geen reclame hebben. Iemand de gouden tip?
 
Highway
Zodra je op de uitschrijven link in het bericht klikt heb je in elk geval je email adres geverifieerd voor de spammer. Nu krijg je nog meer spam.


Staat MailAccept in elke ongewenste mail? Maak daar dan een filter regel voor die hierop scant en het bericht delete.
Handtekening
Wink
 
Bakstenen

Quote

Highway schreef:

Zodra je op de uitschrijven link in het bericht klikt heb je in elk geval je email adres geverifieerd voor de spammer. Nu krijg je nog meer spam.


Staat MailAccept in elke ongewenste mail? Maak daar dan een filter regel voor die hierop scant en het bericht delete.

Meest zijn het Amerikaanse spammers en mijn ervaring is dat als je elke keer je laat uitschrijven dit ook werkelijk gebeurd, alleen je ontkomt nooit aan spam meeste alhoewel nooit veel meer tegenwoordig komt automatisch in mijn ongewenste mail map ,ik heb ook geen spam filter omdat soms er ook een bekende tussen zit en je dat alsnog verplicht ben om te kijken, nu in de map op het kruisje klikken en weg is alles ,wordt het aantal te groot dan ga ik pas weer uitschrijven
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'MailAccept spam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway Spam Algemeen : 11 03 mei 2019
Advertentie