obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
router EM4585 geen internet verbing
spidey-westland
Hallo Forum,

Ik wil een ander router testen via mijn "caiway-verbinding" maar dat gaat niet goed.

Kan de router wel bekijken en instellen en dat doe ik via de "wizard" om DHCP goed in te stellen,

Dat zie ik wel, maar de internet verbinding wordt niet goed uitgevoerd. Krijg een melding dat de Server is niet gevonden.


Heeft een ander caiway-gebruiker deze router wel aan de praat gekregen?

Zie graag wat tips.
 
Migow
glasvezel/coaxmodem voor 15 minuten uit.
Daarna modem aan en wachten totdat hij online is
Dan router aanzetten en ff wachten en daarna je pc aanzetten en zou Als je alles goed ingesteld hebt alles moeten werken
Succes
 
spidey-westland
@ Migow,

Dit heb ik al 3x uitgevoerd, zelfs op twee lokaties, doch geen resultaat. ( in overleg met helpdesk )

Helpdesk meldde dat er twee Mac-adressen waren die aangeroepen werden, voor mij dus een vraagteken waardoor dat komt.

Zag net bij Eminent dat er een firmware update is voor EM4585.

Wellicht kan dit wat verbeteren.

mvg

Wim
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'router EM4585 geen internet verbing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Advertentie