Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
router EM4585 geen internet verbing
|
|
spidey-westland |
Geplaatst op 30 August 2014, 16:51
|
Activiteit » Honselersdijk » 2675TP » Alles-in-1 Totaal » Sitecom (zit in het pakket) » Entone IPTV Berichten: 41 Lid sinds: 05 Sep 2011 |
Hallo Forum, Ik wil een ander router testen via mijn "caiway-verbinding" maar dat gaat niet goed. Kan de router wel bekijken en instellen en dat doe ik via de "wizard" om DHCP goed in te stellen, Dat zie ik wel, maar de internet verbinding wordt niet goed uitgevoerd. Krijg een melding dat de Server is niet gevonden. Heeft een ander caiway-gebruiker deze router wel aan de praat gekregen? Zie graag wat tips. |
|
|
Migow |
Geplaatst op 30 August 2014, 18:04
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
glasvezel/coaxmodem voor 15 minuten uit. Daarna modem aan en wachten totdat hij online is Dan router aanzetten en ff wachten en daarna je pc aanzetten en zou Als je alles goed ingesteld hebt alles moeten werken Succes |
|
|
spidey-westland |
Geplaatst op 30 August 2014, 18:20
|
Activiteit » Honselersdijk » 2675TP » Alles-in-1 Totaal » Sitecom (zit in het pakket) » Entone IPTV Berichten: 41 Lid sinds: 05 Sep 2011 |
@ Migow, Dit heb ik al 3x uitgevoerd, zelfs op twee lokaties, doch geen resultaat. ( in overleg met helpdesk ) Helpdesk meldde dat er twee Mac-adressen waren die aangeroepen werden, voor mij dus een vraagteken waardoor dat komt. Zag net bij Eminent dat er een firmware update is voor EM4585. Wellicht kan dit wat verbeteren. mvg Wim |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'router EM4585 geen internet verbing', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 Mar 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
Philips SmartTV plus internet | Hardware instellingen | : 1 | 29 Nov 2023 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie