obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Geen verbinding tussen glasmodem en PC
Ruud123
Aantal weken terug Alles-in-1-Glas pakket ontvangen en begonnen met installatie.

Modem direct aangesloten op PC. Vervolgens de activatie opgestart. Op het moment dat ik op "Nu Activeren" kan klikken blijkt de verbinding tussen modem en PC verbroken (een van de netwerkkabels in niet aangesloten).

Lampjes van de LAN-poort en netwerkkaart branden ook niet meer. Drie lampjes op het modem branden overigens nog wel.
Gisteravond modem nog eens opgestart en de LAN-poort brandde weer wat betekent dat er weer verbinding was met de PC. Niet veel later verdween dit weer en kreeg ik wederom de melding dat een van de netwerkkabels niet was aangesloten.

Zou het modem defect zijn? Meer mensen die dit probleem hebben gehad?

Als ik, puur als test, een oud modem op de PC aansluit blijft de verbinding tussen dat oude modem en de PC wel intact.
 
Domino
Staat bij je netwerkconfiguratie wel op ''automatische'': Check bij > netwerk > adapter > IP4 internet protocol > eigenschappen: ''Automatisch toelaten wijzen''

DNS kun je ''automatisch'' kiezen of beter voor ''open DNS'':
208. 67.222.222
208.67.220.220 ( alternatief)
 
Caiway Webcare
Beste Ruud123,


We willen dit graag oppakken en onderzoeken. Kan je ons een privé bericht sturen met je adres gegevens?

In afwachting op jouw reactie,

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen verbinding tussen glasmodem en PC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie