Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
ECP3208 + Lynksys WRT54GL
|
|
farayman3 |
Geplaatst op 13 April 2014, 14:49
|
Activiteit » Dreumel » 6621BK Berichten: 4 Lid sinds: 13 Apr 2014 |
Wij hebben sinds kort een pakket van Caiway maar het geeft alleen maar problemen tot nu toe. De modem verliest vaak zijn internet en het duurt heel lang om opnieuw een verbinding met de router te maken. Nu heb ik vandaag de stroom even van beide gehaald en mijn computer direct op de modem aangesloten om snelheden te meten. Maar nu wil de modem gewoon geen verbinding meer maken met de router. Alles al vaak opnieuw opgestart (30+ sec etc) en gereset. Het lampje bij "link" knippert oranje en dit is al zo sinds de afgelopen 4 uur. (gelukkig hebben we nog een maand internet van de oude provider anders konden we niks meer) PS: TV en telefoon doen het wel gewoon goed. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 13 April 2014, 14:55
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Heb je dit op de glasvezel of coaxkabel? |
|
|
farayman3 |
Geplaatst op 13 April 2014, 15:11
|
CoaxKabel |
|
|
Adios |
Geplaatst op 13 April 2014, 15:36
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik zeg je eerlijk, ik heb nooit internet via de coaxkabel gehad. Wij gingen hier gelijk op de glasvezel in Krimpen. Maar je mag er vanuit gaan dat het goed hoort te werken toch in afwachting van de overgang naar internet op de glasvezel zeker ! |
|
|
farayman3 |
Geplaatst op 13 April 2014, 15:40
|
Het gekken is dat hij het nu doet (na 4.5 uur wachten). Het probleem is dus wel dat het soms stopt met internet geven. En dan kan het weer lang duren voordat hij het weer door geeft naar de router. Belangrijk lijkt het dus dat het internet wel constant wordt gegeven wat niet lijkt. |
|
|
farayman3 |
Geplaatst op 13 April 2014, 20:10
|
Ik zal dit volgend weekend proberen (problemen zijn bij mijn ouders thuis). |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 14 April 2014, 08:43
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote farayman3 schreef: Wij hebben sinds kort een pakket van Caiway maar het geeft alleen maar problemen tot nu toe. De modem verliest vaak zijn internet en het duurt heel lang om opnieuw een verbinding met de router te maken. Nu heb ik vandaag de stroom even van beide gehaald en mijn computer direct op de modem aangesloten om snelheden te meten. Maar nu wil de modem gewoon geen verbinding meer maken met de router. Alles al vaak opnieuw opgestart (30+ sec etc) en gereset. Het lampje bij "link" knippert oranje en dit is al zo sinds de afgelopen 4 uur. (gelukkig hebben we nog een maand internet van de oude provider anders konden we niks meer) PS: TV en telefoon doen het wel gewoon goed. Beste farayman3, We helpen je graag om je melding te onderzoeken en op te lossen. Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ECP3208 + Lynksys WRT54GL', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie