obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
here we go again
Requiem
Geen signaal meer. Vorige week al een storing met veel 'blokjes' na dat jet was opgelost nog steeds af en toe last van blokjes. Nu helemaal signaal weg. Overgens al tijden last van dat signaal 1-2 sec uitvalt zo'n 2-3x per dag (al maanden) maar maakte geen melding ervan omdat als ze weer gaat kloten mer het signaal valt er vaak weer wat anders om (ervaring met ze)

Ik geef zowel recam de schuld en hun brak netwerk. Ik snap niet dat de mensen hier in gouda het pikken. Zijn namelijk maar paar mensen die hun mond open trekken
 
Marctraider
Guess what, heel caiway in westland ligt er uit.

http://allestoringen.nl/storing/caiway
 
Adios
Hier ligt het beeld er ook uit in Krimpen aan den IJssel. Echt geweldig weer op vrijdagavond. Zat midden in een programma en hopla !!!.

Heeft het zin om de Caiway storingsdienst te bellen?
Gewijzigd door Adios op 04 april 2014, 22:09
 
Requiem
Coax iig. Opgelost? Wat denk je zelf bij caiway...die lossen nooit iets op binnen een uur.
 
Adios
Bel de Rekam Smile Je kan na negen uur 's avonds geeneens een storing meer doorgeven telefonisch aan Caiway.

Dat is toch echt te zot voor woorden !!

Net gebeld en krijg een bandje. Na negen uur 's avonds gesloten.

Tevens de mededeling dat velen hun digitale zenders opnieuw moeten inlezen.

Dat is voor velen een ramp en hebben het laten doen door de winkel bij aanschaf.

Volgens mij hoort een storingsdienst vierentwintig uur per etmaal bereikbaar te zijn.

Ik hoop dat veel mensen de providermonitor invullen, want dit kan echt niet.

Caiway schaam je !!
Gewijzigd door Adios op 04 april 2014, 22:24
 
Marctraider
Moesten ze niet gaan vergoeden ofzo na een bepaalde downtime? zal wel een cent per uur zijn ofzo XD lol
 
Requiem
Iemand hier die weet hoelang het geduurd heeft en of caiway/recam al een verklaring/uitleg heeft gegeven wat er aan de hand was?
 
Caiway Webcare
Er zijn 2 grote storingen geweest die los van elkaar staan.

Donderdag avond 03-04-2014 door onderhoudt is in het Westland iets fout gegaan waardoor vele ontvangers de zenders kwijt waren geraakt.

Dit is op te lossen door de digitale ontvanger opnieuw te installeren met de volgende gegevens.

LET OP! enkel voor het Westland:
Frequentie: 554.00
Netwerk ID: 2249
Modulatie: 64 QAM
Symboolwaarde: 6900

Hiermee worden de zenders opnieuw geladen en kan de TV weer gebruikt worden.

Vrijdag 04-04-2014 is in de Regio Gouda een storing opgetreden waardoor een centrale zonder stroom kwam te zitten. Deze storing is verholpen en de diensten horen het uit zich zelf weer te gaan doen. Met internet kan het voorkomen dat een router gereset dient te worden.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
ReBr
Inderdaad nog steeds last van die 'blokjes' niet zo erg als verleden week, maar nog steeds zeer irritant, vooral bij de HD zenders komt dit regelmatig voor.
Dit heeft overigens niets te maken met een zwak / slecht kabelsignaal, die is hier namelijk perfect, maar in de aanvoer van de signalen.

Zo zie je op verschillende televisies, op verschillende locaties (gezien in Berkenwoude, en Stolwijk) precies dezelfde storingen om de zoveel tijd voorbij komen.

Zoiets proberen te vermelden als een storing is bijna hopeloos Think

Arjan, bedankt voor het vermelden van de oorzaak van storing afgelopen week in Gouda en omgeving. (waarbij de levering van DVB-T zenders op het kabelnet, op een enkele zender na, wel in orde was)


Quote

Requiem schreef:

Geen signaal meer. Vorige week al een storing met veel 'blokjes' na dat jet was opgelost nog steeds af en toe last van blokjes. Nu helemaal signaal weg. Overgens al tijden last van dat signaal 1-2 sec uitvalt zo'n 2-3x per dag (al maanden) maar maakte geen melding ervan omdat als ze weer gaat kloten mer het signaal valt er vaak weer wat anders om (ervaring met ze)

Ik geef zowel recam de schuld en hun brak netwerk. Ik snap niet dat de mensen hier in gouda het pikken. Zijn namelijk maar paar mensen die hun mond open trekken
 
Adios
Hier in Krimpen aan den IJssel beslist geen blokjes op de HD zenders.
Zal waarschijnlijk te maken hebben met het antieke netwerk van de Rekam wat jullie daar hebben.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'here we go again', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie