obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
DNS storing caiway?
Ludus Lullus
ik kan de caiway dns servers niet meer pingen. Public dns servers nog wel. Nog iemand last van of ben ik de enige???
 
Ludus Lullus
Vanmorgen weer alles in orde. Dns servers 62.45.45.45 en 46.46. laten zich weer pingen. DNS werkt ook weer.
Gisteravond werkten alleen de public dns servers zoals die van google. 8.8.8.8. Helaas lijkt het glasvezelmodem toch altijd afhankelijk te blijven van de Caiway servers. Ik kon met 8.8.8.8 als dns meer heel beperkt sites vinden.
 
Ludus Lullus
Webcare heeft al laten weten dat er een storing was. Fritzbox 7340 geeft geen enkel probleem. Alleen in 't begin op lan naar t modem 100 mb maar dat is met een firmware update snel opgelost. Gebruik m voor telefonie en als wifi router. En er hangt een printer aan. Even gepuzzel met aansluitsnoertjes zelf maken en configureren. Werkt perfect.
 
Ludus Lullus
Mwah.. wat knipjes:
Daardoor kunnen kwaadwillenden die het wachtwoord van de gebruikers kennen, dure telefoonnummers bellen. Bovendien moest externe toegang op de router aanstaan.

Dat kan dus met elk apparaat fout gaan natuurlijk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DNS storing caiway?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie