obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Ervaringen gevraagd met CaiWay glasvezel in Wateringen?
JPB
Overweeg over te gaan naar glasvezel van CaiWay in Wateringen. Heb nu alleen digitale TV van CaiWay.

Wat zijn de ervaringen met
  • de aanvraag
  • de installatie
  • de snelheid van internet
  • de stabiliteit van internet, tv en telefonie

Hoop dat er mensen zijn die hun ervaringen met mij willen delen.

Alvast dank.
Jeroen
 
Caiway Webcare
Beste JPB,

Je bent van harte welkom als glasvezelklant.

Iedereen is natuurlijk vrij om te reageren. Het Webcare Team van Caiway is ook actief op dit forum. Ook kan je je vragen altijd stellen via ons twitteraccount @caiway of via een e-mail aan webcare@caiway.nl.

Als je vragen hebt dan horen wij dit graag!

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Bakstenen
Jeroen,
hoe de aanvraag nu verloopt weet ik niet bij mij was het een ramp bleef bellen en mailen.
Installatie is te doen
Snelheid is voor mij goed (heb ook internet en TV dus pakket van 50 euro) maar met de juiste verbindingen is de snelheid te halen.
Tegenwoordig liggen ze er niet veel meer uit ,dat kan ik merken aan de software die blijft draaien ,telefoon merk ik geen verschil is dus prima alleen de Entone is een drama deze week al twee keer moeten resetten toen ik programma gemist wilde kijken.
Ja en de service is bekend dat woord kennen ze niet ,dus als je een vraag heb kan je of een week wachten op antwoord op je mail of 30 minuten in de wacht staan,maar goed op het vliegveld moet je ook wachten
 
JPB
Dank voor je duidelijke reactie Bakstenen!
 
Bakstenen
Nog even waar ik tegen aanliep, het kastje van CAIWAY die je op de muur moet vastzetten voorzichtig vasthouden als je de stekker erin plugt ,als je de entone aansluit op je TV moet je de TV helemaal uitzetten (ik had deze standby staan) is uit dacht ik, als je de telefoon stekker erin doet, eraan denken dat maar een ingang werkt er zitten er twee maar een werkt kwam ik ook pas na een uur achter,en ik had een Eminent draadloze router gekocht stond 350 mb op dacht met mijn boerenverstand dat het genoeg was maar 4 poorten dan heb je maar 100 MB is wel genoeg voor mij maar jammer dat ik het niet wist of verteld werd door de verkoper (is niet bij Caiway gekocht).
En als het kan eerst de telefoon aansluiten want dan kan je gratis de helpdesk bellen
 
JPB
Nogmaals dank bakstenen, ook voor je tips!
 
JPB
Nog meer mensen met tips, bevindingen, etc.?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ervaringen gevraagd met CaiWay glasvezel in Wateringen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie