obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
rekam in caiway abonnement?
abcde-team
Goedendag,

Even voorstellen:

Ik ben André en woon in Gouda.
Heb zojuist een abonnement HD relax afgesloten.

Wat ik me afvraag is of ook nog via de coax kabel naar Rekam digitaal kan worden gekeken. Zit dat gewoon bij het abonnement van Caiway?
 
Adios
Ja. Je hebt het Rekam pakket plus wat Caiway zelf toevoegt aan zenders in jouw bundel. Zo heb jij standaard altijd alle regionale zenders omdat deze bij de Rekam in het basispakket zitten.
Bij Caiway zit dat in een aanvullend pakket maar daar heb jij geen last van omdat je op het netwerk van de Rekam zit.

Wel heb je een paar minder HD zenders dan de andere Caiway abonnees omdat het Rekam coaxnetwerk een beetje erg verouderd is en slecht onderhouden en niet op tijd geupgrade.
 
abcde-team
Goedenavond,

Binnenkort is het zover... Eindelijk van mijn huidige abonnement af van mijn huidige provider en eind deze maand overstappen naar Caiway.

Had al eerder gevraagd of Rekam in het pakket wordt meegeleverd en dat is dus ook bevestigd.

Nu even over het aansluiten.. Er komt straks een modem en een HD recorder. Zelf een hele snelle WiFi router gekocht.
Nu vraag ik me af waar ik de coax kabel voor het Rekam signaal op moet.
Zie dat de recorder een Coax out heeft. Wordt de kabel voor de andere tv's in huis daarop aangesloten?

Is er iemand die dat hier ervaring mee heeft en mij kan vertellen waar het Rekam signaal vandaan moet komen?

Groet,

André
 
abcde-team
Oké, bedankt voor het snelle antwoord! Ga het op die manier aansluiten. Bedankt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'rekam in caiway abonnement?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie