Onderwerp bekijken
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
rekam in caiway abonnement?
|
|
abcde-team |
Geplaatst op 16 January 2014, 18:47
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 16 Jan 2014 |
Goedendag, Even voorstellen: Ik ben André en woon in Gouda. Heb zojuist een abonnement HD relax afgesloten. Wat ik me afvraag is of ook nog via de coax kabel naar Rekam digitaal kan worden gekeken. Zit dat gewoon bij het abonnement van Caiway? |
|
|
Adios |
Geplaatst op 16 January 2014, 20:25
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ja. Je hebt het Rekam pakket plus wat Caiway zelf toevoegt aan zenders in jouw bundel. Zo heb jij standaard altijd alle regionale zenders omdat deze bij de Rekam in het basispakket zitten. Bij Caiway zit dat in een aanvullend pakket maar daar heb jij geen last van omdat je op het netwerk van de Rekam zit. Wel heb je een paar minder HD zenders dan de andere Caiway abonnees omdat het Rekam coaxnetwerk een beetje erg verouderd is en slecht onderhouden en niet op tijd geupgrade. |
|
|
abcde-team |
Geplaatst op 03 March 2014, 21:29
|
Goedenavond, Binnenkort is het zover... Eindelijk van mijn huidige abonnement af van mijn huidige provider en eind deze maand overstappen naar Caiway. Had al eerder gevraagd of Rekam in het pakket wordt meegeleverd en dat is dus ook bevestigd. Nu even over het aansluiten.. Er komt straks een modem en een HD recorder. Zelf een hele snelle WiFi router gekocht. Nu vraag ik me af waar ik de coax kabel voor het Rekam signaal op moet. Zie dat de recorder een Coax out heeft. Wordt de kabel voor de andere tv's in huis daarop aangesloten? Is er iemand die dat hier ervaring mee heeft en mij kan vertellen waar het Rekam signaal vandaan moet komen? Groet, André |
|
|
abcde-team |
Geplaatst op 03 March 2014, 22:08
|
Oké, bedankt voor het snelle antwoord! Ga het op die manier aansluiten. Bedankt! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'rekam in caiway abonnement?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Caiway slechte routes? | Storing | : 1 | 18 Jan 2024 |
Amino aria 7x naar Caiway omzetten | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 1 | 22 Dec 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie