Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
Pagina 1 van 2: 12
|
wanneer aansluiten.?
|
|
eefh |
Geplaatst op 13 January 2014, 22:26
|
Activiteit » Maassluis » 3146 va » Samsung DCB-H380R Berichten: 10 Lid sinds: 14 Jul 2013 |
Hallo, Ik heb vorige week het pakket alles in een glas start + modem binnen gehad en aangegeven dat ik nummerbehoud wil met de telefoon, mijn huidige provider eindige 2 februari 2014 wanneer kan ik de boel aansluiten of moet ik wachten op een brief van de Caiway,ik heb alles opgehangen volgens het boekje, moet ik wachten tot het einde van het contract met de huidige provider 2 Februari of moet ik eerder al alles aansluiten omdat de Caiway 14 dagen nodig heb voor nummerbehoud? mogelijk kan iemand mij daar antwoord opgeven. Alvast bedankt Eef |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 13 January 2014, 22:34
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
als het goed is zit er in de brief van Caiway een telefoonnummer wat je tijdelijk kan gebruiken alleen als iemand naar jou huidige nummer belt gaat die niet over dat is pas in februari |
|
|
eefh |
Geplaatst op 13 January 2014, 22:41
|
Activiteit » Maassluis » 3146 va » Samsung DCB-H380R Berichten: 10 Lid sinds: 14 Jul 2013 |
ik heb wel een brief ontvangen van de Caiway maar geen tijdelijk telefoonnummer,alleen dat ik vanaf de vijfde werkdag kan activeren, maar dan heb ik geen telefoon en computer toegang meer,of zie ik dat verkeerd kan U mij dat uitleggen wat er gebeurt als ik morgen alles aansluit. groeten Eef |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 13 January 2014, 22:54
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
bij mij in de brief stond een nummer per mail kreeg ik die ook ,zijn een hoop brieven maar ergens staat dat in de tussentijd een ander nummer heb maar je kan ook gewoon wachten want eht kost je niets extra je heb nog een abonnement bij je huidige provider |
|
|
eefh |
Geplaatst op 13 January 2014, 22:58
|
Ja bedankt,dus ik kan nog niet aansluiten of nog even wachten?het moet niet zo zijn dat ik na 2 februari zonder computer en telefoonaansluiting zit. gr. Eef |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 13 January 2014, 23:10
|
je kan gewoon aansluiten glasvezel heeft niets met je telefoon nu te maken je sluit het internet aan en later de telefoon |
|
|
eefh |
Geplaatst op 13 January 2014, 23:12
|
ok dan ga ik van de week alles aansluiten, Bedankt groeten uit Maassluis Eef |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 14 January 2014, 15:45
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Beste eefh, U dient de het pakket van Caiway al aan te sluiten en te activeren. Wij kunnen namelijk na de activatie van u het portering proces van het nummer opstarten. Na de activatie van Caiway word er een tijdelijk nummer aan het abonnement gekoppeld en deze word dan vervangen door uw eigen nummer. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Arjan in ’t Hout Caiway Webcare Team
|
|
|
eefh |
Geplaatst op 14 January 2014, 15:54
|
Hallo Vanochtend alles aangesloten .moet ik nu wachten op de brief met wachtwoord en gebruikersnaam voordat ik verder ga? gr. Eef |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 15 January 2014, 14:06
|
Alleen kan hij dan niet meer op zijn eigen nummer gebeld worden,of hij moet in die tussen tijd weer zijn oude aansluiting tot dat zijn eigen abbo ophoud gebruiken. En met gebeld worden bedoel ik dat hij niet bereikbaar is als mensen hem bellen dat is pas als de periode voorbij is |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wanneer aansluiten.?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Soundbar via hdmi aansluiten op Amino 7 | Algemeen | : 1 | 05 May 2021 |
modem met wifi aansluiten | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 3 | 10 May 2020 |
Aansluiten | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 3 | 18 Nov 2019 |
Interactieve tv ontvanger aansluiten | Eigen netwerk | : 4 | 03 Feb 2018 |
2e interactieve tv aansluiten caiway | Interactieve TV, Pay Per Event | : 3 | 04 Nov 2017 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie