obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Welke TV's met ingebouwde Tuners zijn er? Welke werken met het digitale signaal van CaiWay/Delta? Hoe is de beeldkwaliteit?
 Onderwerp afdrukken
samsung le32c650
humpybeer
Heeft iemand ervaaring met de samsung le32c650 en de ci+ module?
Vanmiddag informatie wezen vragen bij de caiway shop maar ze geven geen garantie dat de module met smartcard voor het enjoy pakket op deze tv werkt.....hij komt niet in hun lijst voor.....

in de documentatie van de tv staat wel dat hij voor ci/ci+ geschikt is.

thanks,,,,
 
magicwizz

Quote

humpybeer schreef:
Heeft iemand ervaaring met de samsung le32c650 en de ci+ module?
Vanmiddag informatie wezen vragen bij de caiway shop maar ze geven geen garantie dat de module met smartcard voor het enjoy pakket op deze tv werkt.....hij komt niet in hun lijst voor.....

in de documentatie van de tv staat wel dat hij voor ci/ci+ geschikt is.

thanks,,,,



Merk en Type :
Merk Samsung
Type LE32C650

Verbinding :
Video in Component Video, D-Sub (VGA), HDMI, 2x Scart
Tuner type Analoog, DVB-C, DVB-T
Common Interface CI+ <== Zoals het hier staat zal het moeten werken.
Verbinding (Audio) Audio
Wi-Fi Nee
Verbinding (USCool USB 2.0

De informatie heb ik van tweakers.

je zal nog eens kunnen proberen een CI+ van iemand te lenen om daarmee te testen.
Het zal in ieder geval moeten werken met nieuwere merken tv's uit 2010.
 
digital8
Ik heb sinds gister middag deze TV inclusief Caiway CI+ module en smartcard (deze had ik reeds).

De TV ondersteund de CI+ module voor een deel.

De basis zenders zijn allemaal goed te ontvangen inclusief de HD zenders maar.., de betaal zenders doen het geen van alle.

Ik heb 3 extra pakketten welke ik met de smartcard kan bekijken als ik m'n oude Samsung (door caiway geleverde niet HD) digitale tuner gebruik maar als ik diezelfde smartcard in de CI+ module stop dan krijs ik een foutmelding dat de verificatie tussen Caiway en de CI+ module niet gelukt is.

Ik heb de TV reeds voorzien van de laatste firmware update van 30-05-2010 maar dit verhelpt het probleem niet, voor de CI+ module kan ik geen software update kunnen vinden als ik scan via de TV in het daarvoor bestemde menu.

Ook de smartcard heb ik geprobeerd te resetten via de Caiway website maar ook dit leverde geen oplossing.



Ik ga denk ik maar eens contact ga leggen met Caiway.


O ja,

Locatie is Oudenbosch, de onderstaande instellingen heb ik in de TV ingevoerd.
Frequentie: 554.000 KHZ
Network ID: 6536
Modulatie: 64 QAM
Symboolsnelheid: 6900 KS/s

Gewijzigd door digital8 op 10 juni 2010, 12:42
 
magicwizz

Quote

digital8 schreef:
Ik heb sinds gister middag deze TV inclusief Caiway CI+ module en smartcard (deze had ik reeds).

De TV ondersteund de CI+ module voor een deel.

De basis zenders zijn allemaal goed te ontvangen inclusief de HD zenders maar.., de betaal zenders doen het geen van alle.

Ik heb 3 extra pakketten welke ik met de smartcard kan bekijken als ik m'n oude Samsung (door caiway geleverde niet HD) digitale tuner gebruik maar als ik diezelfde smartcard in de CI+ module stop dan krijs ik een foutmelding dat de verificatie tussen Caiway en de CI+ module niet gelukt is.

Ik heb de TV reeds voorzien van de laatste firmware update van 30-05-2010 maar dit verhelpt het probleem niet, voor de CI+ module kan ik geen software update kunnen vinden als ik scan via de TV in het daarvoor bestemde menu.

Ook de smartcard heb ik geprobeerd te resetten via de Caiway website maar ook dit leverde geen oplossing.



Ik ga denk ik maar eens contact ga leggen met Caiway.



Even voor iedereen.. De samsung le32c650 heeft ook nog een toevoeging erachter staan. Namelijk WXXN of PXXN.

Mocht er nu iemand zijn die de toevoeging WXXN heeft dan is de tv niet geschikt voor CI+ Cam. Deze TV's zijn CI geschikt en werken dan alleen met de zogenoemde CONAX modules die alleen voor Digitenne geschikt zijn.
 
digital8
Oké dan heb ik dus de PXXN want ik kan wel digitale TV ontvangen NED1 HD enz. alleen die betaal zenders niet, nu kwam ik op het internet een bericht tegen van iemand die ook deze TV heeft en met Caiway gebeld heeft en schijnbaar gaf de helpdesk de mededeling dat digitale (HD) TV wel zou werken maar de doorgifte van betaal zenders niet gegarandeerd kon worden.

Angry
 
magicwizz

Quote

digital8 schreef:
Oké dan heb ik dus de PXXN want ik kan wel digitale TV ontvangen NED1 HD enz. alleen die betaal zenders niet, nu kwam ik op het internet een bericht tegen van iemand die ook deze TV heeft en met Caiway gebeld heeft en schijnbaar gaf de helpdesk de mededeling dat digitale (HD) TV wel zou werken maar de doorgifte van betaal zenders niet gegarandeerd kon worden.

Angry


Ik zal eerst maar eens gaan kijken achter op je tv. Net wat ik al aangeef is dat die WXXN of PXXN alleen te maken heeft met de CI+ CAM. Maar verder niet met de DVB-C doorgifte..

DVB-C kan ingesteld worden bij caiway en ontvang je de 77 basis kanalen (uitgezonderd in REKAM gebied en Loenen) zonder CAM module.


De betaalzenders kan dan in jou geval inderdaad kloppen dat die niet werken.. Kijk maar eens achter op de tv. En ik weet bijna voor de volle 100% zeker dat het eindigt met WXXN.
 
digital8
Oké duidelijk, ik zal het na het werk eens controleren, bedankt voor de info. Smile
 
digital8
Nou ik heb m'n TV gecontroleerd en ik heb dus de WXXN, maw. de doorgifte van gecodeerde signalen gaat niet lukken met deze tv.

pffff, dan die cam module maar weer verkopen en een losse digitale hd tuner erbij kopen, dat zal dan wel een Humax IR-HD 5000c worden.



In ieder geval bedankt voor de informatie magicwiz.
 
digital8
Nou schiet mij maar lek maar ik heb het werkend gekregen.

Ik heb thuis 2 smartcards de eerste is ondertussen al 4jaar oud en zit in m'n Humax IR-HD 5000c in de woonkamer de tweede is een jaar oud en zat ik m'n (niet HD) Samsung tuner deze 'nieuwe' kaart werkt dus niet in de CAM module de 'oude' kaart werkt wel.

Nou moet ik wel zeggen dat de 'oude' kaart iets dikker is misschien dat dat iets uithaalt.

Ik ga het nog even goed testen en zal hier dus ook aangeven of het echt goed gaat met alle betaal zenders en of de kaart ook stabiel werkt, jullie horen nog van me. Smile
 
digital8
Nou het testen heeft ondertussen lang genoeg geduurd denk ik Pfft

Het werkt allemaal zonder problemen met in acht neming dat het alleen werkt met de oude kaart met de nieuwe krijg ik het niet werkend.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'samsung le32c650', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
samsung syncmaster p2270hd vindt geen kanalen TV's met ingebouwde Tuners : 6 11 feb 2018
Koppeling entone aan afstandbediening Samsung Hardware instellingen : 6 04 jan 2018
Samsung TV gaat naar verkeerde HDMI port Algemeen : 2 08 mrt 2017
Bronlijst op Samsung TV Instellingen software : 4 30 jan 2017
Advertentie