obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Geen txt usenet binnen het abonnment
Japie7
Door een storing in mijn systeem moest ik Thunderbird opnieuw installeren. Na installatie bleek dat ik niet meer via Caiway voor het txt formaat van usenet kon inloggen. Deze voorziening zat in het standaard abonnement van Caiway.
Dacht eerst dat dit kwam door een nieuwe versie van Thunderbird. Dus heel wat zoekwerk naar waar zit de fout.
Uiteindelijk toch maar de technische dienst van Caiway gebeld. "Nee meneer die wordt niet meer apart geleverd. Als u dat wil hebben dan moet u alle functies van usenet gebruiken en dat kost u 7 euro per maand. Kijkt u maar voor meer informatie op de site!"

Ja, zo doe je dat, je wijzigt gewoon de handleiding op de site en dan worden alle gebruikers geacht deze elke dag te lezen..

Mij zien ze niet voor de complete versie van usenet, dus die 7 euro van mij zullen ze moeten missen.

Nee Caiway, dit is niet de manier waarop je met klanten omgaat. Van mij krijgt u een 1, laagste cijfer boven de 0.

Jaap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen txt usenet binnen het abonnment', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie