obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Positief verrast.
cyberik
Ik volg dit forum al maanden, en nadat ik heel veel negatieve ervaringen had gelezen over de entone was ik zeer sceptisch geworden. Nadat ik me aan het begin van de maand bij de caiway-winkel had aangemeld had ik na een week de doos met apparatuur al in huis. Afgelopen weekeinde alles conform de manual aangesloten. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Ik heb de nieuwe versie van de entone ontvangen en ik best kritisch, maar moet zeggen dat de beeldkwaliteit (via HDMI) gewoon goed is. Ook de schakeltijd van de een naar de andere zender valt me erg mee. Ik heb de entone, mijn surround systeem en tv geprogrammeerd naar mijn harmony-one afstandsbediening en alles werkt zoals ik het hebben wil. Kortom ik ben tevreden!
 
frank32
Ik bestelde onlangs glasvezel start. Binnen 1,5 week had ik de brief in huis en enkele dagen later ook het modem. Aansluiten verliep vlekkeloos en ik haal meer hogere snelheden dan mijn pakket.
Ook op de facturen is de overzetting keurig geregeld.

Ik ben dus ook helemaal tevreden. En over de prijs ben ik meer dan te vreden. Dit aanbod vind je nergens anders.
 
Bakstenen
was het maar zo,n feest, had mij al in januari aangemeld ,kon het na een maand weer doen was ergens blijven hangen,toen om de maand maar bellen wanneer ik er gebruik van kon maken, elke keer was het antwoord, u krijgt een mailtje ,in september weer gebeld ,oh is het mailtje zeker niet aangekomen? dan krijg je een factuur waar teveel op gefactureerd is weer bellen,wordt de volgende maand weer recht gezet ,dan krijg je een maand later 4 kantjes waar je niet uitkomt ,dus maar uitgerekend wat ik eigenlijk kwijt zou zijn en op meen 3 euro na (uiteraard ten gunste van Caiway) was het goed, ik ga daar niet een half uur voor aan de telefoon hangen ook al is het gratis.

En ik heb ook glas op de TV moet wel 1 x per week de Entone uitschakelen omdat ik een blauw beeld en geen geluid heb.
En nog wat over de service ,je factuur moet je zelf ophalen bij de site,bij de meeste bedrijven krijg je die gewoon in je mail, hoe zo service.

En ik hoef die snelheden niet omdat wij met z,n tweeen zijn maar volgens de Cai krijgen ze steeds verzoeken om hogere snelheden ,uiteraard tegen een hogere prijs .

Dus niet alles is positief, stuur maar eens een mail mag je blij zijn als je na een week een mailtje terug krijg .
Maar dit wil niet zeggen dat alles negatief is maar service kunnen ze niet spellen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Positief verrast.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie