obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Al 2 dagen geen signaal op glasvezel in onze straat
Tonv58
Vanmorgen thuisgebleven, er zou tussen half negen en half een een monteur van Caiway komen. Maar helaas, pindakaas, niemand geweest. Helpdesk gebeld, na x wachtenden (heeft Caiway eigenlijk wel personeel) eindelijk contact. Blijkt dat de monteur niet via de gewone manier was ingepland (???) en dat ze niks konden zeggen, maar dat ze het zouden doorgeven aan webcare, die de monteur geregeld had.

Verder niks.
Herlemaal niks!

Al 2 dagen geen internet, geen telefoon, maar via G3 zag ik wel dat mijn factuur klaarstond op mijncaiway. Wat een lef.

Dit is mijn eerste negatieve ervaring met webcare, behalve dan dat ze 24/7 beschikbaar zouden moeten zijn voor storingen.

Echt een schande, en je komt er niet doorheen, op tweets wordt ineens ook niet meer gereageerd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al 2 dagen geen signaal op glasvezel in onze straat', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel Internet + DVB-C Abonnementen : 1 26 apr 2024
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Advertentie