obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
geen werkend glasvezel in Oudenbosch
Tonv58
al vanaf 15.45 geen telefoon, internet en ip-tv meer in noord-oosten van Oudenbosch. helpdesk en storingsdienst caiway onbereikbaar. mijn 81-jarige moeder kan mij niet bellen. mijn 83-jarige schoonmoeder kan niet bellen en niet gebeld worden. waarom is het niet verplicht 24/7 service te verlenen als je provider bent van telefoondiensten? een avond zonder HD tv, ok, maar onze ouders die hulpdiensten niet kunnen bellen, SCHANDE caiway!
 
Adios
Het is overal bal dit weekend zeg!
Ik vermoed een centrale storing ergens.

Gelukkg kan je bij steeds meer kabelaanbieders ook een mobiel abonnement afnemen. Nu Caiway nog !
 
Tonv58
In Oudenbosch ligt niet het hele dorp plat. maar de helpdesk die in het weekend onbereikbaar is, is dat nu ook. 27 wachtenden voor mij!
Gewijzigd door Tonv58 op 23 september 2013, 12:27
 
Adios
Ik dacht dat Caiway een tijd geleden wat ging doen aan die lange wachttijden, maar het lijkt wel dat het de laatste maanden alleen maar erger is.

Leve de callcenters in Tilburg........
 
Tonv58
Inmiddels heeft webcare gebeld en een afspraak voor een monteur gemaakt. Ik ben niet de enige, de hele straat is afgesloten van glasvezel, maar wel de eerste die reageerde dus gaan ze van mij uit onderzoeken.
Kost me een vrije dag, want thuiswerken kan niet zonder internet en telefoon.

Maar er zit schot in, zullen we maar zeggen.
 
Tonv58
Vanmorgen thuisgebleven, er zou tussen half negen en half een een monteur van Caiway komen. Maar helaas, pindakaas, niemand geweest. Helpdesk gebeld, na x wachtenden (heeft Caiway eigenlijk wel personeel) eindelijk contact. Blijkt dat de monteur niet via de gewone manier was ingepland (???) en dat ze niks konden zeggen, maar dat ze het zouden doorgeven aan webcare, die de monteur geregeld had.

Verder niks.
Herlemaal niks!

Al 2 dagen geen internet, geen telefoon, maar via G3 zag ik wel dat mijn factuur klaarstond op mijncaiway. Wat een lef.

Dit is mijn eerste negatieve ervaring met webcare, behalve dan dat ze 24/7 beschikbaar zouden moeten zijn voor storingen.

Echt een schande, en je komt er niet doorheen, op tweets wordt ineens ook niet meer gereageerd.
 
Tonv58
Vandaag eindelijk monteur geweest, die contrasteerde na 5 minuten wat iedereen in de straat al wist: Breuk in de glasvezelkabel. Als de hele straat op hetzelfde moment ineens geen signaal meer heeft lijkt dat een goede conclusie, toch?

Nu gaat de monteur terugkoppelen naar caiway, en er moet een graafploeg komen om de kabel op te graven. Benieuwd hoe lang dat nu weer duurt.

De monteur (van Konig en hartman) vond het ook vreemd dat caiway geen storingsnummer heeft dat 24/7 bereikbaar is.
Blijkbaar is caiway de enige die dit doodnormaal vindt. OK, nu al 4 dagen op de laptop via tethering, geen vaste telefoon, geen digitale tv en geen foxsport.

En al 2 dagen thuis terwijl ik op mijn werk hoor te zitten.

******

Heb contact gehad met Koning en Hartman. Verademing: een echt bedrijf met een telefoniste die de weg weet in het bedrijf! Kreeg de juiste persoon aan de lijn, die wist van de zaak. Het blijkt dat als onze aansluiting gerepareerd wordt, er een multikabel vervangen moet worden, hierdoor worden ook 48 andere huishoudens tijdelijk afgesloten. Omdat onze straat al 4 dagen geen signaal heeft, gaan ze vanavond al aan de slag. Om 17.00 is er begonnen met graven, er zou een ploeg met nieuwe kabel vanuit Veenendaal vertrekken. Die zijn hier dus tegen 19.00 uur, denk ik.

Vanavond wellicht weer telefoon, internet en foxsport!

******************

En we zijn weer online!

Echt, aan de mensen van het callcentre en Koning en Hartman lag het niet, deze keer is het Caiway webcare en de organisatie van Caiway die dit zo lang heeft laten duren!
Gewijzigd door Tonv58 op 26 september 2013, 20:24
 
Adios
Je kan toch nog kijken via de coaxkabel ?
 
Tonv58
via coax heb ik alleen dvb-T aanbod. Geen HD, geen foxsport.

Bovendien valt met een weekje minder tv best te leven, maar een dag zonder telefoon en internet is andere koek. Het is niet acceptabel dat een telefoonbedrijf je zo lang zonder verbinding laat zitten.
 
Adios
Ik kan me niet voorstellen dat Caiway op de coaxkabel in Oudenbosch alleen DVB-T kanalen doorgeeft.

Ik weet zeker dat Caiway gewoon bijna alle HD kanalen doorgeeft die ook op de glasvezel worden doorgegeven.

Helaas door het ruimtegebrek op de coaxkabel ( LOL UPC geeft nu al meer dan 50 HD zenders door op de coaxkabel met analoog pakket)
zal in de toekomst het verschil tussen zender aanbod op de coaxkabel en glasvezel bij Caiway uit de pas gaan lopen.

Wat ruimtegebrek allemaal niet veroorzaakt........

Voor niks al die analoge kanalen verwijderdROFL

Ik denk dat ze bij UPC kunnen toveren..........
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen werkend glasvezel in Oudenbosch', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Advertentie