obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
Welkom op CaiWay/Delta Gebruikers Groep

Hebt u hulp nodig post dan uw vraag, klacht of opmerking! Daarvoor moet u zich wel vrijblijvend registreren. Na inloggen kunt u hier klikken voor uw eerste post. Crew en leden van de CaiWay Gebruikers Groep helpen u graag.

Laatste 10 Forum bijdragen. Het complete overzicht staat » hier «.
  Onderwerp /      Laatste bericht

Fritzbox 4040

« Ga naar bericht

In de webinterface kun je bij de internet instellingen de snelheid upstream en downstream instellen, waarschijnlijk staan deze op een te lage waarde. 250Mbps = 31250 kB/s Petero

  CaiWay Glasvezel modem « Meer onderwerpen
: 2350
: 9
PeterO
14 jul 2019, 08:16

Fritzbox 4040

« Ga naar bericht

We hebben een fritzbox gekocht omdat onze oude router het glasvezel niet aankon. Maar nu hebben we met ons abonnement van 250 MB, een downloadsnelheid van 116 mb en een uploadsnelheid van 1,8 mb. ...

  Eigen netwerk « Meer onderwerpen
: 113
: 1
Ellenv
13 jul 2019, 21:12

Interactieve tv app

« Ga naar bericht

Ik had het over 2 maanden aleer de HD zenders voor elkaar zijn. Dat was begin juni. Ik verwacht zelf of op 1 augustus of op 1 september. Einde jaar moeten alle glasvezelklanten over zijn op het ni...

  Interactieve TV, Pay Per Event « Meer onderwerpen
: 1799
: 19
Bordewolf
30 jun 2019, 23:00

Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen?

« Ga naar bericht

Wat zal de toekomst worden voor wat betreft het opnemen van programma's en het achteraf bewerken/bewaren daarvan? Denk aan verwijderen van reclame, c.q. dat je een programma ooit, later, nog eens...

  Decoders van derden voor digitale radio en tv. « Meer onderwerpen
: 455
: 7
cawul
25 jun 2019, 06:56

Problemen met verbinding tussen 2 caiway internet aansluitingen

« Ga naar bericht

Toch jammer dat ik na 3 weken weer geen enkele vooruitgang zie. Het probleem is nog exact hetzelfde. Het lijkt erop dat caiway hier geen enkele prioriteit aan geeft... Ik ga maar proberen met he...

  Eigen netwerk « Meer onderwerpen
: 1355
: 24
damted
24 jun 2019, 09:47

Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen?

« Ga naar bericht

-probleem inmiddels opgelost- -lag niet aan de Humax-

  Decoders van derden voor digitale radio en tv. « Meer onderwerpen
: 143
: 1
cawul
22 jun 2019, 14:03

Opneem storing entone

« Ga naar bericht

De EPG loopt niet gelijk met de werkelijke tijd,soms stopt de opname ook niet en heb je ineens een opname van 22 uur,Entone is gewoon shit. Wat ik meest doe is gewoon resetten,dat helpt meest voor...

  Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. « Meer onderwerpen
: 348
: 5
Bakstenen
20 jun 2019, 17:53

nieuwe tv + ci+module

« Ga naar bericht

Heel veel dank, fijne dag nog ;)

  CaiWay Glasvezel digitale ontvangers « Meer onderwerpen
: 478
: 7
skorpio
19 jun 2019, 11:39

Geen diensten van Caiway beschikbaar

« Ga naar bericht

Aldus Caiway wordt geadviseerd om de DHCP server op Genexis modem aan te laten. Genexis WIFI heb ik inmiddels uitgezet. Alles werkt verder op manier zoals door kareltjuh beschreven. Gelukkig. Be...

  Eigen netwerk « Meer onderwerpen
: 1012
: 16
Lexx
17 jun 2019, 19:31

Caiway Glasvezel storing Westland eo

« Ga naar bericht

Op dit moment is er een glasvezel storing in het Westland, delen van Schiedam etc.

  Storing « Meer onderwerpen
: 4393
: 37
Jaco Hage
13 jun 2019, 09:41
Verwijs naar deze site
Plain Link: 
BBcode Link: 
HTML Link: 
CaiWay/Delta Gebruikers Groep
BBcode: 
CaiWay/Delta Gebruikers Groep
HTML: 
Tweet over deze site | Deel op Facebook | Deel op LinkedIn
Vrolijke aftrap aanleg glasvezel bedrijventerreinen Goor - CBizz

Met een grote glimlach gaf dit vijftal vanmiddag het symbolische startsein voor de aanleg van glasvezel op de bedrijventerreinen Zenkeldamshoek, Spechthorst en De Whee. Alle bedrijven uit Goor krijgen kosteloos glasvezel aangelegd. Dit initiatief van Herbert ter Morsche (directeur YourFiber, onderdeel van CBizz), Bart Aaldering van Reggestad en John Tiehuis van Ariane ICT wordt omarmd door de gemeente, die in de persoon van wethouder Harry Scholten was vertegenwoordigd bij de doop. Ook de kersverse Prins Carnaval Henri Tijhuis (Goor Collectief), Bart Aaldering (Reggestad) en John Tiehuis (Ariane ICT) waren getuige van de vuurdoop. "Zodra de gemeente de vergunning heeft goedgekeurd, beginnen we met de aanleg", laat Ter Morsche enthousiast weten. "Als de winter het toelaat hopen we aan het eind van eerste kwartaal in het nieuwe jaar operationeel te zijn."

Inmiddels is BAM in opdracht van CBizz al op verschillende plaatsen bezig met de aanleg van het open glasvezelnetwerk op dit Goorse bedrijventerrein. Op de bedrijventerreinen in Goor zijn ongeveer 300 ondernemingen gevestigd.

Binnen enkele maanden zal het hele netwerk actief zijn. Bijzonder aan de werkwijze van CBizz is dat ze alle panden kosteloos gaan voorzien van de aansluiting. Pas op het moment dat men daadwerkelijk gebruik gaat maken gaan bedrijven er pas geld voor betalen.

De heer S. de Graaf, directie CBizz: "Het initiatief tot de uitrol past prima binnen de bedrijfsfilosofie van CBizz. CBizz wil ondernemers de aandacht geven die zij verdienen, met dienstverlening op maat en een persoonlijke en servicegerichte aanpak. De uitrol van glasvezel op de bedrijventerreinen in  Goor is een goede aanvulling op de al bestaande infrastructuur van CBizz."




Bron: CBizz
No Comments have been Posted.
Post Comment