obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
Welkom op CaiWay/Delta Gebruikers Groep

Hebt u hulp nodig post dan uw vraag, klacht of opmerking! Daarvoor moet u zich wel vrijblijvend registreren. Na inloggen kunt u hier klikken voor uw eerste post. Crew en leden van de CaiWay Gebruikers Groep helpen u graag.

Laatste 10 Forum bijdragen. Het complete overzicht staat » hier «.
  Onderwerp /      Laatste bericht

Fritzbox 4040

« Ga naar bericht

In de webinterface kun je bij de internet instellingen de snelheid upstream en downstream instellen, waarschijnlijk staan deze op een te lage waarde. 250Mbps = 31250 kB/s Petero

  CaiWay Glasvezel modem « Meer onderwerpen
: 2350
: 9
PeterO
14 jul 2019, 08:16

Fritzbox 4040

« Ga naar bericht

We hebben een fritzbox gekocht omdat onze oude router het glasvezel niet aankon. Maar nu hebben we met ons abonnement van 250 MB, een downloadsnelheid van 116 mb en een uploadsnelheid van 1,8 mb. ...

  Eigen netwerk « Meer onderwerpen
: 113
: 1
Ellenv
13 jul 2019, 21:12

Interactieve tv app

« Ga naar bericht

Ik had het over 2 maanden aleer de HD zenders voor elkaar zijn. Dat was begin juni. Ik verwacht zelf of op 1 augustus of op 1 september. Einde jaar moeten alle glasvezelklanten over zijn op het ni...

  Interactieve TV, Pay Per Event « Meer onderwerpen
: 1800
: 19
Bordewolf
30 jun 2019, 23:00

Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen?

« Ga naar bericht

Wat zal de toekomst worden voor wat betreft het opnemen van programma's en het achteraf bewerken/bewaren daarvan? Denk aan verwijderen van reclame, c.q. dat je een programma ooit, later, nog eens...

  Decoders van derden voor digitale radio en tv. « Meer onderwerpen
: 455
: 7
cawul
25 jun 2019, 06:56

Problemen met verbinding tussen 2 caiway internet aansluitingen

« Ga naar bericht

Toch jammer dat ik na 3 weken weer geen enkele vooruitgang zie. Het probleem is nog exact hetzelfde. Het lijkt erop dat caiway hier geen enkele prioriteit aan geeft... Ik ga maar proberen met he...

  Eigen netwerk « Meer onderwerpen
: 1355
: 24
damted
24 jun 2019, 09:47

Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen?

« Ga naar bericht

-probleem inmiddels opgelost- -lag niet aan de Humax-

  Decoders van derden voor digitale radio en tv. « Meer onderwerpen
: 143
: 1
cawul
22 jun 2019, 14:03

Opneem storing entone

« Ga naar bericht

De EPG loopt niet gelijk met de werkelijke tijd,soms stopt de opname ook niet en heb je ineens een opname van 22 uur,Entone is gewoon shit. Wat ik meest doe is gewoon resetten,dat helpt meest voor...

  Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. « Meer onderwerpen
: 348
: 5
Bakstenen
20 jun 2019, 17:53

nieuwe tv + ci+module

« Ga naar bericht

Heel veel dank, fijne dag nog ;)

  CaiWay Glasvezel digitale ontvangers « Meer onderwerpen
: 478
: 7
skorpio
19 jun 2019, 11:39

Geen diensten van Caiway beschikbaar

« Ga naar bericht

Aldus Caiway wordt geadviseerd om de DHCP server op Genexis modem aan te laten. Genexis WIFI heb ik inmiddels uitgezet. Alles werkt verder op manier zoals door kareltjuh beschreven. Gelukkig. Be...

  Eigen netwerk « Meer onderwerpen
: 1012
: 16
Lexx
17 jun 2019, 19:31

Caiway Glasvezel storing Westland eo

« Ga naar bericht

Op dit moment is er een glasvezel storing in het Westland, delen van Schiedam etc.

  Storing « Meer onderwerpen
: 4393
: 37
Jaco Hage
13 jun 2019, 09:41
Verwijs naar deze site
Plain Link: 
BBcode Link: 
HTML Link: 
CaiWay/Delta Gebruikers Groep
BBcode: 
CaiWay/Delta Gebruikers Groep
HTML: 
Tweet over deze site | Deel op Facebook | Deel op LinkedIn
Start aanleg glasvezelnetwerk bedrijventerrein Leehoven
CBIZZ START AANLEG GLASVEZELNETWERK OP BEDRIJVENTERREIN LEEHOVEN IN DE LIER - 21 april 2015

Leehoven De Lier
Na een geslaagd vraagbundelingstraject start CBizz met de aanleg van een hoogwaardig glasvezelnetwerk op het bedrijventerrein Leehoven in De Lier. Op bedrijventerrein Leehoven zijn ongeveer 150 ondernemingen gevestigd. De afgelopen maanden heeft CBizz intensief contact gehad met deze ondernemers. Dit heeft geleid tot een aantrekkelijk aanbod waar ondernemers gebruik van maken.

De aanleg van het glasvezelnetwerk op bedrijventerrein Leehoven past in de verdere verglazing van het Westland. De vraag naar dit soort hoogwaardige breedband B2B-verbindingen groeit zo snel dat nu ook de verglazing van dit bedrijventerrein kan worden gestart. Op korte termijn volgen ook andere bedrijventerreinen in het Westland.

Het glasvezelnetwerk kenmerkt zich door een open infrastructuur. Ondernemers kunnen cloudoplossingen, telefonie en andere layer III-diensten bij iedere willekeurige aanbieder afnemen. Via de Wholesale Access Layer II Service van CBizz staat het netwerk open voor andere Internet Service Providers.

De heer S. de Graaf, directie CBizz: “Het initiatief tot verglazing van het bedrijventerrein Leehoven past prima binnen de bedrijfsfilosofie van CBizz. CBizz wil ondernemers de aandacht geven die zij verdienen, met dienstverlening op maat en een persoonlijke en servicegerichte aanpak. De aanleg van het fijnmazige glasvezelnetwerk op Leehoven is een goede aanvulling op de al bestaande infrastructuur van CBizz.”




Bron: CBizz
No Comments have been Posted.
Post Comment