obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
HUMAX IR-FOX-Z LOADER
hesubo
Ook ik heb problemen met het vastlopen van de humax. Volgens caiway is er na ruim een maand niets aan de hand met mijn humax. het gekke is dat hetzelfde euvel op de leen decoder ook voorkomt. nu zegt caiway dat ik een monteur moet laten komen omdat het aande aansluiting ligt. maar volgens henzelf: helpdesk+shop is er niets aan de hand met de aansluiting als je ontvangst 100% is en je BER 0 is. wel is mij opgevallen dat mijn decoder gebouwd is in 2009 en ik dat ding in 2011 heb gekocht. hij was dus al 2 jaar oud. volgens een fa die adverteert met reparatie ligt dit vastlopen blijkbaar aan de netvoeding. op een andere site stond dat de Fox is sowieso geen HD decoder is. gaat het daarom mis?
 
leuro
Het vreemde aan het hele verhaal is dat het op van de ene op de andere dag is begonnen. heb ruim anderhalf jaar nergens last van gehad.
werkte altijd als een zonnetje. Aan de aansluiten hier thuis lijkt het dus niet te kunnen liggen aangezien ik NIETS veranderd heb.
Vond het kast nooit echt bijzonder maar ik dacht laat ik heb nu gewoon in de Caiwayshop kopen, kunnen ze niet zeggen dat als er iets aan de
hand is dat ik hem maar bij hun had moeten kopen. Waarschijnlijk is het gewoon de goedkoopste prul die er te krijgen was!
Als ik al die verhalen hoor over de nieuwe glasvezel decoder die caiway bij zijn pakketten levert hou ik me hart vast als wij in krimpen en loenen
straks ook over moeten op de entone ThinkStress
 
Adios
Ik hou mijn hart niet vast, ik neem gewoon het pakket zonder de Entone. Je mist geen fluit aan dat hete ding.
 
leuro
Ik denk dat ik ook voor een abbo zonder die entone ga....zijn er alternatieven?
kan ik die airties niet gewoon blijven gebruiken 4k ?
 
Adios
Leuro ik heb geen idee. Ik ken geen bedrijf wat zo zwabbert als Caiway.

Het 40 euro per maand is in de andere glasvezelgebieden een abonnement zonder IPTV, dus ook zonder een Airties of Entone.

Maar omdat in Krimpen alleen maar pakketten juist met IPTV afgenomen konden worden en ook geen internet en telefonie via de coaxkabel, is de situatie hier in Krimpen heel anders.

Tevens zijn er aardig wat mensen die alleen TV kijken via de glasvezel IPTV.
Geen idee wat Caiway hiermee gaat doen.
 
leuro
Al met al een grote chaos weer met dat caiway. snap niet dat zo nog even snel de pakketten nog moeten wijzigen terwijl ze nog steeds de 'nieuwe' pakketten niet kunnen leveren. SCHANDE CAIWAY!!!!!

ben een poosje niet actief op verschillende fora geweest maar wordt weer tijd dat we weer van ons moeten laten horen!!!
 
Adios
Leuro, weet jij dat. Als Caiway onredelijk blijft en vasthoudt aan de prijsverhoging van het comfortpakket ( wat dat is het feitelijk)


Moeten wij dan downgradekosten a 20 euro betalen als we het laten omzetten naar basic en zonder bellen onbeperkt ?
 
leuro
Als ik het allemaal goed begrepen heb, voor zover dat kan, dan zijn er geen kosten verbonden aan het downgraden.
Dat is ons toen ze alle pakketten gelijk trokken qua prijs al verzekerd, vandaar dat ik toen ook ben overgestapt naar het comfort+ pakket.
 
Adios
ok
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HUMAX IR-FOX-Z LOADER', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 18 aug 2019
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 7 25 jun 2019
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 1 22 jun 2019
Humax 5050c - Undelete mogelijk? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 03 mei 2019
Opnemen met humax 5300c Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 25 dec 2018
Advertentie