obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Wie bepaalt de plaats in de woning
oombas
De NDT (Network Diagnostic Tool) test is verhuisd.
Wilt u de NDT test van M-Lab uitvoeren, dan:
https://www.measurementlab.net/tests/ndt/

Mijn cijfers:
upload: 175,5 Mbit
download: 210 Mbit
Naar en van een server in de VS.
Hier de details:

TCP receive window: 348672 current, 356352 maximum
0.01 % of packets lost during test
Round trip time: 1 msec (minimum), 44 msec (maximum), 2 msec (average)
Jitter: -
0.00 seconds spend waiting following a timeout
TCP time-out counter: 201
297 selective acknowledgement packets received

No duplex mismatch condition was detected.
The test did not detect a cable fault.
No network congestion was detected.
 
Murgen
De onderaannemer probeert zo snel en eenvoudig mogelijk te werken, bij ons kwam de aansluiting in de voorhoek van het huis. Achteraf prima omdat onze CAI en UTP aansluitingen daar al zitten. Ik had liever de meterkast gewild maar ons huis heeft geen kruipruimte, ze konden van buiten niet in de meterkast komen. Tja, hadden ze wel gelijk in (2011-2012)
 
Bakstenen
Lijkt mij sterk dat ze niet vanaf buiten de meterkast niet in kunnen,meest is er een mantelbuis voor deze aansluitingen,kan je zo het snoer er doorheen steken
 
Murgen
Zo min mogelijk graven want dat kost tijd en geld, overigens teveel verhalen gehoord van kapotgeschoten rioleringen en waterleidingen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie bepaalt de plaats in de woning', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoe vaak vinden updates plaats? Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 31 28 mrt 2015
Aanleg glasvezel in de woning CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 6 27 jan 2013
Advertentie