obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
TV ontvanger achter een switch plaatsen is dat mogelijk?
Bordewolf

Sokje schreef:

Als je graag die nieuwe kastjes wilt en Caiway doet moeilijk. Gewoon voor een maand je Entones opzeggen en dan neem je een nieuw pakket.
Dan krijg je vanzelf de nieuwe ontvangers.


Caiway doet niet moeilijk, je kan gewoon een nieuw pakket bestellen. Dan wordt je nu al gemigreerd. Maar je kan beter even afwachten want Caiway gaat iedereen migreren naar het nieuwe platform. Krijg je op dat moment geen 4K-Amino (wat ik overigens wel verwacht) dan kun je altijd nog voor het nieuwe pakket kiezen.

De strategie is er volgens mij wel op gericht dat iedereen met een glasvezelverbinding volgend jaar bij de EK2020 NPO 1 UHD kan ontvangen.

Je kan alleen iets vinden van het feit dat Caiway zijn bestaande klanten niet informeert over hoe en wat. Ik vind het persoonlijk belachelijk dat nieuwe klanten voor de bestaande klanten gaan waar het gaat om de nieuwe interactieve app en de bijbehorende Amino-kastjes.
Gewijzigd door Bordewolf op 31 mei 2019, 12:08
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV ontvanger achter een switch plaatsen is dat mogelijk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv ontvanger verbinden met deco X50 mesh Storing : 1 08 okt 2023
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 15 sep 2023
Interactie tv achter een titanium 22 Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 03 mrt 2023
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
Advertentie