obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone
Schalkie
Kunnen ze geen Entone met een spanningschakelaar op de achterkant leveren? Sinds vorige week donderdag heb ik al 8 keer de stekker er uit moeten trekken omdat dat ding vast loopt.
Tot nu toe rol ik nog niet over de vloer van de pret over de Entone......
 
Adios
Ik dacht dat alle problemen waren opgelost met de laatste firmware upgrade ?

Heb je de Entone al eens een harde reset gegeven?
 
gamespel

Quote

4K schreef:

Ik dacht dat alle problemen waren opgelost met de laatste firmware upgrade ?

Heb je de Entone al eens een harde reset gegeven?


Het nummertje van de firmware is verandert, maar verder de belangrijke problemen niet
 
CK
Het kan toch niet zo wezen dat er niet goed werkende hardware geleverd word bij je abonnement. Ik moet mijn pakket nog ontvangen, maar maak me nu al zorgen door deze slechte berichten. Kan je ook een ander merk ontvanger op je glas aansluiting gebruiken?
 
Schalkie
Wat bedoel je precies met een harde reset? Ik trek de stekker van de voeding eruit en sluit hem daarna weer aan.....
 
Adios
Bij de Airties was een harde reset, terug naar fabrieksinstellingen en dan je klantnummer enzo weer invoeren in je ontvanger.

Maar ik weet niet hoe dat met de Entone gaat.
 
Caiway Webcare

Quote

Schalkie schreef:

Wat bedoel je precies met een harde reset? Ik trek de stekker van de voeding eruit en sluit hem daarna weer aan.....


Beste 'Schalkie',

De Entone mag niet zo vaak vastlopen. Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven?

Daarbij ontvangen we ook graag informatie over hoe je de Entone gebruikt en hoe deze vervolgens vastloopt.

We wachten je reactie af.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
gamespel

Quote

Caiway Webcare schreef:

[quote]Schalkie schreef:

De Entone mag niet zo vaak vastlopen.

Met vriendelijke groet,

Harma


Een product mag helemaal niet vastlopen!!
 
Schalkie
Knock on wood. Hij gaat zich gedragen. Geen vastloper meer gehad. We wachten geduldig af hoe het verder gaat. Bedankt voor het meedenken in ieder geval Harma....

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 11 juli 2013, 23:08:45:
Heel verhaal. Uiteindelijk bleef de Entone toch uitvallen. Gemeld bij Caiway op vrijdag 5 juli. Er zou een monteur contact opnemen. Maandag, niets gehoord. Dinsdag, een mail dat ze op afstand de storing hadden verholpen. Okee, Entone opnieuw aangesloten. Twee minuten kijken, klapt er weer uit. Beeld bevriest, er verschijnen groene strepen, gaat daarna op zwart. In de telefoon klimmen en de storing nogmaals doorgeven. Helpdesk heeft contact met technische dienst en geeft daarna door dat er een nieuwe Entone opgestuurd gaat worden. Krijg ik vandaag een telefoontje van Jeffrey met de vraag of de storing nu verholpen is? Nee dus, er zou al een andere Entone opgestuurd zijn. Het lag niet aan het signaal, maar aan dat ding. Uuhhh, morgen wordt er dan toch maar een andere Entone op de post gedaan. Met een beetje mazzel heb ik hem dan zaterdag binnen, anders wordt het maandag. Had vorige week al gevraagd waar ik hem dan eventueel om zou kunnen ruilen, maar dat ging niet. Moest via het kantoor.
Over het algemeen ben ik best wel tevreden over Caiway, maar deze keer voor mijn gevoel een dikke onvoldoende

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 14 juli 2013, 15:06:52:
Nou, nieuwe Entone ontvangen, en deze werkt tot nu toe goed. Wel weer even wennen na het bedieningsgemak van de Humax 5050. Heb met een puntenslijper de vingers even aangepunt om die kleine knopjes te kunnen bedienen ;-)
Gewijzigd door Schalkie op 14 juli 2013, 15:06
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie