obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Ervaring NPO gemist
peter1908
Hallo,

Wat is jullie ervaring met NPO (uitzending) gemist over glasvezel met de Entone?
Bij ons doet deze het vaker niet als wel. Doet die het wel dan ontbreken programma`s die online via internet wel te kijken zijn (of we zoeken niet goed Smile)
Maar vaak blijft het eerste scherm staan met dat rondje wat staat te laden en kun je wachten tot je een ons weegt.
Ben benieuwd of andere dit ook hebben en of het dus zin heeft dit bij Caiway neer te leggen.

gr,

Peter
 
Adios
Ik kijk zelf via NET TV op mijn Philips en dat werkt prima. Wat voegt dat uitzending gemist op de Entone toe ?
 
peter1908
Ik ga het deze week maar eens aanmelden bij Caiway. Zonder NPO gemist en de Android app heeft het tot nu toe geen toegevoegde waarde tov het coax pakket wat wel hiervoor hadden.
 
Adios
En zo gaat de leugenfabriek die Caiway heet, maar door......

Ik had hoop met die nieuwe directeur sinds begin januari 2013, maar het is nog net zo'n puinzooi vol valse beloftes en stelselmatig vragen niet beantwoorden als voorheen.

Ik heb van de week weer een poging gewaagd om te vragen waarom ik geen beeld meer heb op Gouda Markt en Look TV en RTV-9 etc. als ik een blinde scan doe met mijn televisie. Als ik dat in Uithoorn, Maassuis en 's Gravenzande doe krijg ik namelijk wel beeld op al die zenders.

Verder als "wij ondersteunen deze manier van inlezen van kanalen niet", kreeg ik niet als antwoord.

Als ik dan doorvraag en zeg dat ik weet dat ze deze manier van inlezen niet ondersteunen, maar dat ik wil weten waarom er dan op deze manier van inlezen wel beeld verschijnt in Uithoorn, en in 's Gravenzande en Maassluis, krijg ik als antwoord dat ik niet luister en wordt echt gewoon de hoorn erop gepleurd door een medewerker van Caiway.

Dat de medewerker van Caiway niet luistert en inziet dat hij mijn vraag niet beantwoord snapt hij blijbaar zelf niet.

Het is HUILEN MET DE LAMP AAN bij Caiway !!
 
Caiway Webcare

Quote

peter1908 schreef:

Ik ga het deze week maar eens aanmelden bij Caiway. Zonder NPO gemist en de Android app heeft het tot nu toe geen toegevoegde waarde tov het coax pakket wat wel hiervoor hadden.


Beste peter1908,

Ik heb hedenochtend NPO gemist getest en al de door mij opgevraagde programma's werden uitgezonden. Kan je precies aangeven wat/wanneer stoort?

Het is correct dat NPO gemist op dit moment 3 zenders betreft. Met RTL en SBS zijn we in gesprek. In de toekomst gaat Caiway ook deze dienst van deze uitzendingen ook in HD kwaliteit leveren.

Hetzelfde geldt ook voor de Android app. Er wordt hard aan de ontwikkeling gewerkt.

Op beide kunnen we geen datum vastzetten.

We ontvangen graag een melding van je inzake NPO.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Wat is de waarde van een zin vanuit Caiway met de tekst: er wordt hard aangewerkt?

Ik moet misschien even graaien in het geschiedenisboek, maar ik heb drie jaar geleden over veel onderwerpen al antwoorden voorbij zien komen, die luidden: er wordt hard aan gewerkt.
Maar vreemd genoeg heeft dat harde werken in veel gevallen niet geleid tot enig resultaat.
 
Caiway Webcare
Beste 4 K,

In het verleden is het netwerk zo opgebouwd dat er in sommige regio’s meer zenders zichtbaar waren. Dit was het gevolg van de technische mogelijkheden op dat moment, waarbij alle zenders (ook de lokale) vanuit Naaldwijk werden verzonden. Deze technische beperkingen komen inmiddels steeds minder vaak voor, maar in een aantal regio’s is dit nog wel het geval.

Het Caiway beleid is dat elke regio een lokale zender op preset 12 ontvangt, in het geval van Krimpen is dat de Lokale Omroep Krimpen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
peter1908
Hallo Harma,

Ik heb dagen achter elkaar gehad dat NPO opende met het begin scherm en er vervolgens geen overzicht kwam van alle programma`s, zo ook gisteren nog. Nu net getest en ik krijg netjes alles te zien. We hebben gebruikers.eu een paar weken en dit probleem komt regelmatig voor, maar ik houd het in de gaten.
Wat betreft de Android app zou het toch prettig zijn (en niet alleen hiermee, vond ik ook over het beschikbaar worden van glasvezel) dat Caiway gewoon zo nu en dan hun klanten informeert over de voortgang van de ontwikkeling hiervan. Nu staat het op de site en hoor je maanden niks tot het moment dat het beschikbaar is.

Groet,

Peter
 
Adios
Gelukkig gaat Caiway nu riant en openhartig antwoorden, nu het besloten gedeelte geen plaats meer is voor hen, dus ik denk dat je nu overstept wordt met informatie hier, Peter.
 
Caiway Webcare

Quote

peter1908 schreef:

Hallo Harma,

Ik heb dagen achter elkaar gehad dat NPO opende met het begin scherm en er vervolgens geen overzicht kwam van alle programma`s, zo ook gisteren nog. Nu net getest en ik krijg netjes alles te zien. We hebben gebruikers.eu een paar weken en dit probleem komt regelmatig voor, maar ik houd het in de gaten.
Wat betreft de Android app zou het toch prettig zijn (en niet alleen hiermee, vond ik ook over het beschikbaar worden van glasvezel) dat Caiway gewoon zo nu en dan hun klanten informeert over de voortgang van de ontwikkeling hiervan. Nu staat het op de site en hoor je maanden niks tot het moment dat het beschikbaar is.

Groet,

Peter


Beste Peter1908,

Ik ga dit doorgeven. Je kan altijd via Webcare een update vragen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ervaring NPO gemist', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO gemist CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 2 18 mrt 2019
Ervaring interactieve TV? Interactieve TV, Pay Per Event : 14 06 jul 2018
NPO Gemist Storing : 1 20 sep 2016
‘Kabelaars dwingen NPO tot lage kwaliteit streams en gemist’ Algemeen : 4 24 mrt 2016
programa gemist slaat de entone vast Digitale radio of televisie storing : 1 05 feb 2016
Advertentie